Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255311
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2008. Informe español
Revista de educación nº 203
Propuesta educativa global para una población marginada
Vida escolar nº 229 - 230
Profesorado Visitante en Irlanda. Guía 2023-2024
Acción educativa española en el exterior. Estadísticas 1995-1996
Mosaico nº 32. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español
X Premio nacional de educación para el desarrollo "Vicente Ferrer"
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1993-2. Actos Administrativos. Números del 23 al 52 más 3 números extraordinarios y 1 separata del nº 30
Revista de educación nº 380. April-Jun 2018