Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255311
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados

Aljamía nº 4. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos

Infoasesoría nº 151. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo

Plan de investigación educativa y de formación del profesorado

That's English! Intermedio B2.3

Plan de formación para profesores de español. Promoción de la lengua y cultura españolas. 2012/2013

Revista de educación nº 395. January-March 2022

Boletín informativo nº 10. Unidad de Igualdad de Género del MEYFP. Igualdad en cifras MEFP 2022

Revista de educación nº 298. Tiempo y espacio

Adult Skills in Focus 11. Invertir en el desarrollo de habilidades de las personas adultas inmigrantes

Revista de educación nº 397. Julio-Septiembre 2022