Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255311
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Catálogo de la Fonoteca Educativa. Archivo de la palabra
Revista de educación nº 270
Europass
Auxiliares de conversación españoles en Italia. Guía 2022-2023
Boletín Oficial del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte año 2018. Actos Administrativos. Números del 1 al 4
Fitxes per a l'orientación professional vol. 3
El Español como lengua para la innovación profesional. Artículos seleccionados del VI Congreso Internacional de Español para Fínes Específicos (CIEFE)
Acción educativa española en el exterior. Estadísticas 1997-1998
España, desarrollo de la educación en 1975-76 y 1976-77. Informe a la 36 Reunión de la Conferencia Internacional de la Educación. Ginebra. septiembre. 1977 = Espagne, Développement de l'education en 1975-76 et 1976-77 Rapport pour la 36 Réunion de la Conf
PISA in Focus 96. ¿Cómo se relacionan las políticas de elección de centro con la diversidad social en los centros educativos?