Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Formación profesional a distancia. Autonomía personal y salud. Ciclo formativo de grado superior. Educación infantil
Panorama de la educación. Indicadores del la OCDE 2008. Informe español
El videojuego como recurso pedagógico
Boletín informativo de Eurydice nº 2. Panel de Indicadores de la Movilidad. Informe sobre la situación de la educación superior - Edición 2017
Introducción a la lengua y literatura españolas para secciones bilingües de Rusia. Volumen III. Literatura española del siglo XIX y primer tercio del XX
Pruebas de la evaluación de 6º curso de educación primaria. Curso 2016-2017
Boletín Informativo INEE Nº.11 septiembre 2022
Infoboletín de Países Bajos nº 1. Boletín de información sobre la enseñanza del español
Informe 2018 sobre el estado del sistema educativo. Curso 2016-2017
Revista de educación nº 205