Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
 
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
 - Atlas de Joan Martines
 - Un recorrido por la Expo del agua y el desarrollo sostenible Propuesta didáctica para la educación primaria. Guía para el profesorado
 - Segmentación silábica y fonológica (SIFO). Guía de uso. Programas del profesor. Proyecto LAO (Logopedia Asistida por Ordenador)
 - Historia de España. 2º bachillerato. Bachillerato a distancia
 - Catálogo de ofertas formativas de grado E del Sistema de Formación Profesional
 - Portfolio europeo de las lenguas. Mi primer portfolio (3-7 años). Guía didáctica
 - Revista de educación nº 365. Julio-Septiembre 2014
 - Espiral nº 16. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria
 - Programas de formación para la transición a la vida adulta
 - Infoasesoría nº 135. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo



