Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados

Fabricación Mecánica. Programas de Garantia Social

Implementación del año 2012, del Consejo, sobre la validación de aprendizaje no formal e informal. Informe único: España

Vida escolar Nº 124-126

El idioma español en el mundo

Auxiliares de conversación españoles en Francia. Guía 2024 y 2025

Boletín Oficial del Ministerio de Instrucción Pública y Bellas Artes. Año 1933. Primer semestre. Números del 1 al 76

Pido la palabra: método de lengua y cultura españolas. Libro 1 (edición 1996)

Asesoramiento a familias de niños y niñas sordos. Orientaciones y pautas de actuación. Documento y vídeo

Apuntes del Instituto de Evaluación. Resumen informativo nº 11. Indicadores y estudios de evaluación de las comunidades autónomas-2

Historia crítica del Conservatorio de Madrid