Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Guía informativa: alergia a alimentos y/o al látex en los centros educativos. Escolarización segura
Archivos Estatales
Boletín Programas Mujer y Deporte MyD (junio). Nº 44
Base de Datos del Catálogo Nacional de Cualificaciones Profesionales
Participación educativa nº 15. Revista cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado. El éxito en la enseñanza obligatoria
Revista de educación nº 66
La aventura de aprender. Cómo hacer una minietnografía
Píldoras de español: cultura en la clase de E/LE, Vol. 2
redELE nº 27. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera
Historia del arte. 2º de bachillerato. Bachillerato a distancia