Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Memoria de actividades.Consejo de Universidades. 1990-1991
Entremontaña en el aula nº 3. Cuadernos de matemáticas. Instituto Español de Andorra
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 18 febrero 2005
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1983-1. Actos Administrativos. Números del 1 al 17 e índice 1º trimestre
Cálculo. Iniciación al uso del ordenador
Investigaciones en curso pertenecientes al Plan Nacional 1978 (VIII) de la Red INCIE-ICEs
Conocimiento del medio. Albacete y Castilla-La Mancha. Catálogo de recursos
Arriba el telón: enseñar Teatro y enseñar desde el teatro. Propuestas didácticas para trabajar en clase de español
Boletín Informativo INEE Nº.19 febrero 2024
National system of education indicators (synthesis) 2000