Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados

redELE nº 16. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera

Estrategia para la internacionalización de las universidades españolas 2015-2020. Resumen ejecutivo

Guía de la universidad 1990

Premios a la Acción Magistral 2016

Formación profesional. Servicios socioculturales y a la comunidad. Grado medio. Grado superior

Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 10 marzo 2006

EDA. Experimentación didáctica en el aula. ESO y bachillerato

Administración y gestión

Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2021. Informe español

Enlace nº 57. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia