Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Talleres artísticos. Materiales didácticos. Bachillerato
España 2002. Presidencia de la Unión Europea en el Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. Calendario de actividades
National system of education indicators (synthesis) 2000
Estadística de la enseñanza en España. Niveles de preescolar, general básica y EEMM 1988/89
Premios nacionales de innovación educativa 2003
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Formación Profesional. Año 2022. Actos Administrativos. Números del 1 al 4
Mis unidades de español. Segundo cuatrimestre. B2.1. ALCE
Teacher Snippets. ¿Cierto o falso? Estrategias para fomentar la evaluación de la información en el aula
1as. Jornadas nacionales de didáctica universitaria (ponencias y comunicaciones)
La atención a la diversidad en la educación secundaria obligatoria