Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Revista de educación nº extraordinario año 1997. La educación y la generación del 98
Cursos para extranjeros en España. 1979-1980
PIAAC 2023. Programa para la evaluación internacional de las competencias de la población adulta. Informe español
Boletín informativo nº 8 Septiembre 2018. Eurydice España - rediE
Historia. Materiales didácticos. Bachillerato
Educación inclusiva. Iguales en la diversidad. Formación en red
Formación profesional. Energía y agua. Grado superior
Revista de educación nº 27-28
La actividad física y deportiva extraescolar en los centros educativos. Natación y sus especialidades deportivas
El vídeo en Educación Primaria (Primer Ciclo), Proyecto de la fase de extensión. Curso 1993-1994