Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados

Boletín IV Centenario de la muerte de Cervantes

Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1980-4. Actos Administrativos. Números del 40 al 52 e índices 3º y 4º trimestres

Historia. Materiales didácticos. Bachillerato

Revista de educación nº 223-224

Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Salamanca

Resumen Informativo. Julio-Agosto 2016. INCUAL

Manual de señalización y de identificación de centros escolares

Cuadernos de Roma. Reedición digital. Volumen I: Leer. Español lengua extranjera

Transcripción e interpretación de la Polifonía Española de los siglos XV y XVI

Revista de educación nº 291. Formación general. Conocimiento escolar y reforma educativa (I)