Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Leer.es. Enero 2012: Saber mirar. Nuevas alfabetizaciones. Alfabetización digital. Lectores críticos y creativos
Revista de educación nº 152
Cuadernos de Rabat nº 19. Cultura e intercultura en español lengua extranjera
Educación y desarrollo de la tolerancia. Programas para favorecer la interacción educativa en contextos etnicamente heterogéneos. IV. Instrumentos de evaluación
Glosas Emilianenses
5º Premios de educación y seguridad 2011
Memoria 2013
Cuadernos de Rabat nº 30. AICLE: Un nuevo enfoque en la enseñanza del ELE
Guía para las administraciones educativas y sanitarias. Criterios de calidad para el desarrollo de proyectos y actuaciones de promoción y educación para la salud en el sistema educativo
Inventario artístico de Lugo y su provincia II. Campo - Estraxiz