Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 15 abril 2005
Programas presentados a la reunión del Sexto Patronato del CENIDE, celebrada el 3 de marzo de 1972
Ley orgánica de calidad de la educación
Geología. Materiales didácticos. Bachillerato
Infoasesoría nº 92. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo
Cuaderno de actividades de historia y geografía I. Secciones bilingües con lengua española en la Republica Checa
Las enseñanzas profesionales en España. Plan de desarrollo económico y social 1964-1967
Guía de recursos didácticos. Lengua extranjera: inglés. Educación Secundaria Obligatoria
Documento de organización del centro. Educación especial. Público. Educación primaria. Público. Curso 1994-1995
Informática y Comunicaciones