Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Formación Profesional. Año 2022. Actos Administrativos. Números del 1 al 4
Voces Hispanas nº 7
Educación y constitución
La Joya como Diseño
Revista de educación nº 142
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Febrero 2007
Infoboletín de Países Bajos nº 17. Boletín de información sobre la enseñanza del español
Plan de formación para profesores de español. Promoción de la lengua y cultura españolas. 2014-2015
Utilización de las TIC en alumnos con necesidades específicas de apoyo educativo (NEAE). Diagnóstico y diseño de aprendizaje y evaluación
Programaciones. Infantil