Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
El desarrollo de la educación. Informe nacional de España 2004
Vida escolar nº 108
Estadística universitaria. Avance curso 1999-2000
La investigación cientifica universitaria en el umbral de 1973
Camino de Santiago
Limes nº 1. Revista de la Consejería de Educación de la Embajada de España en Alemania. Ortografía alemana
Becas y ayudas a la investigación
Espiral nº 18. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria
Anaquel nº 29. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal
Tecnología industrial I. Materiales didácticos. Bachillerato