Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
El aprendizaje de las matemáticas y las ciencias en educación escolar: logros y motivación. Informe
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1982-4. Actos Administrativos. Números del 40 al 52 e índices 3º y 4º trimestres
Escalafón de antigüedad de los catedráticos numerarios de las Universidades de la Nación. 1934
Student engagement in Vocational Education and Training: differential analysis in the province of Valencia
Educación General Básica. Nueva orientación
Catálogo Nacional de Cualificaciones Profesionales
Colección legislativa año 2001
Adult Skills in Focus 9. Paternidad adolescente: ¿cómo se relaciona con la competencia lectora?
Diez canciones actuales para conectar con los clásicos literarios
Anaquel nº 25. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal