Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Actas del XVIII seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español a lusohablantes. ELE y temas transversales
Acti/España nº 28. Actividades para la clase de español
Revista de educación nº 356. Mejorar la escuela: perspectivas didácticas y organizativas
Información alumnos de C.O.U Curso 1990/91. Ingreso a Módulos Profesionales de Nivel 3
Reconocimiento y acreditación de competencias profesionales. Centros de atención permanente para adultos sin Educación Secundaria Obligatoria
Guía de departamentos universitarios 1989
Curso de formación para equipos directivos - 1991
Memoria de actividades.Consejo de Universidades.1988-1989
Guía de recursos didácticos. Lengua extranjera: inglés. Educación Secundaria Obligatoria
Formación Profesional: Disposiciones vigentes