Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
El desarrollo de las competencias clave en el contexto escolar en Europa: desafíos y oportunidades para la política en la materia
La universidad central y su distrito en el primer decenio de la restauración borbónica
Universidad moderna
Materiales para la enseñanza multicultural nº 30
Investigaciones en curso pertenecientes al 5.° Plan Nacional de la Red I.N.C.I.E.-ICEs
Chirino
Seminario Iberoamericano de política científica y tecnológica
Boletín informativo nº 26 Febrero 2021. Eurydice España - rediE
Formación del profesor y desarrollo del currículum. Reflexiones y propuestas
Conservación y recuperación del patrimonio cultural. Optativas