Revista de educación nº 380. April-Jun 2018
Articles oncluded in this issue:Form-focused Skill Training in EFL Speaking Pedagogy: Empirical Counterevidence to Trade-off Hypothesis ; Comparison of educational efficiency in Europe and Asia: TIMMS 2015 ; PISA 2015: Predictors of Science Performance in Spain ; The epistemic knowledge in the PISA 2015 evaluation of scientific competence ; Influence of family wealth on student reading performance in PISA ; Spanish high and low achievers in science in PISA 2015: Impact analysis of some contextual variables ; Education and inequality: a meta-synthesis after the 50th anniversary of the Coleman Report ;
The effect of project-based learning in gifted students of a second language
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200103322
- Depósito legal
- M-57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Revista de educación nº 387. January-March 2020
Boletín Informativo INEE Nº. 18 diciembre 2023
La estructura colegiada en los centros educativos: trabajo coordinado y trabajo en equipo
Ley orgánica de educación (LOE). Enseñanzas mínimas. Bachillerato
Boletín Oficial del Ministerio de Instrucción Pública y Bellas Artes. Año 1935. Enero. Números del 1 al 15
Revista de educación nº extraordinario año 2002. Educación y futuro
EDIF 77. ¿Cómo varía la ventaja salarial de la educación terciaria según el campo de estudio?
Boletín de educación educaINEE nº 78. ICCS 2022. Resultados en competencia cívica y ciudadana
IEA Compass. Briefs in Education 10. Evaluaciones internacionales educativas a gran escala: guía breve.
Agenda para profesores de español en Bélgica y Luxemburgo. Curso 2009/2010