Revista de educación nº 380. April-Jun 2018
Articles oncluded in this issue:Form-focused Skill Training in EFL Speaking Pedagogy: Empirical Counterevidence to Trade-off Hypothesis ; Comparison of educational efficiency in Europe and Asia: TIMMS 2015 ; PISA 2015: Predictors of Science Performance in Spain ; The epistemic knowledge in the PISA 2015 evaluation of scientific competence ; Influence of family wealth on student reading performance in PISA ; Spanish high and low achievers in science in PISA 2015: Impact analysis of some contextual variables ; Education and inequality: a meta-synthesis after the 50th anniversary of the Coleman Report ;
The effect of project-based learning in gifted students of a second language
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200103322
- Depósito legal
- M-57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Monográfico EPALE nº 2. Aprendizaje a lo largo de la vida adulta
International terrorism in the contemporary world. Unit of work for 15-16 secondary school students of contemporary history
Secretariado. Grado superior
Memorias para el futuro. I Congreso de Estudios Hispánicos en el Benelux
Vida escolar nº 214
Infoasesoría nº 171. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1991-1992 (Teruel)
National plan for quality assessment of universities in Spain. Summary of the final report second round. May 2000
Policy Brief 15. ¿Demasiado asustado para aprender? Entender la importancia de la seguridad escolar para los estudiantes inmigrantes
Alba nº 121. Del 15 al 30 de Mayo de 1969