Revista de educación nº 380. April-Jun 2018
Articles oncluded in this issue:Form-focused Skill Training in EFL Speaking Pedagogy: Empirical Counterevidence to Trade-off Hypothesis ; Comparison of educational efficiency in Europe and Asia: TIMMS 2015 ; PISA 2015: Predictors of Science Performance in Spain ; The epistemic knowledge in the PISA 2015 evaluation of scientific competence ; Influence of family wealth on student reading performance in PISA ; Spanish high and low achievers in science in PISA 2015: Impact analysis of some contextual variables ; Education and inequality: a meta-synthesis after the 50th anniversary of the Coleman Report ;
The effect of project-based learning in gifted students of a second language
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200103322
- Depósito legal
- M-57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados

IX Encuentro de profesores de español de Eslovaquia. Actas

Docentes y asesores españoles en Portugal. Guía 2025 y 2026

Actividades I+D+I 2006. Instituto Nacional de Investigación y Tecnología Agraria y Alimentaria

Alba nº 041. Del 15 al 31 de Enero de 1966

Documentación pedagógico-artística del programa MUS-E ®

La educación y el proceso autonómico. Volumen XI

PIAAC. Programa internacional para la evaluación de las competencias de la población adulta 2013. Informe español

Alba nº 089. Del 15 al 31 de Enero de 1968

Régimen General de Ayudas al Estudio. Curso académico 1982-1983

Revista de educación nº 384. Abril-Junio 2019