Revista de educación nº 380. April-Jun 2018
Articles oncluded in this issue:Form-focused Skill Training in EFL Speaking Pedagogy: Empirical Counterevidence to Trade-off Hypothesis ; Comparison of educational efficiency in Europe and Asia: TIMMS 2015 ; PISA 2015: Predictors of Science Performance in Spain ; The epistemic knowledge in the PISA 2015 evaluation of scientific competence ; Influence of family wealth on student reading performance in PISA ; Spanish high and low achievers in science in PISA 2015: Impact analysis of some contextual variables ; Education and inequality: a meta-synthesis after the 50th anniversary of the Coleman Report ;
The effect of project-based learning in gifted students of a second language
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200103322
- Depósito legal
- M-57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Transatlántica de educación nº 18. La educación: un derecho que abre la puerta a otros derechos
Catálogo de publicaciones de la red I.N.C.I.E.-I.C.E.s
Revista de educación nº 277
Estudios en España I. Nivel no universitario
Hendere y la crisis del coronavirus. Capítulo 3. Hendere conecta con sus amigos del planeta
PISA in Focus 86. ¿Cómo se relaciona la práctica deportiva con el rendimiento y el bienestar del alumnado?
Cuadernos de Rabat nº 35. El trabajo por proyectos. El español con fines específicos
Formación profesional a distancia. Pinturas y barnices. Módulo 5. Introducción al módulo
Guía para docentes y asesores españoles en Alemania y Suecia
Anaquel nº 4. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Portugal