Revista de educación nº 382. October-December 2018
Articles oncluded in this issue: Diversity and sociocultural contents in textbooks for teaching Spanish as an L2 ; Dual vocational education and training -VET- Companies' motivations for VET in the Spanish automotive sector ; ICT in continuing teacher training in the Spanish context ; Which variables affect the quality of bilingual programmes the most? ; Assessment of the level of performance of tutoring in secondary education: tutors' own perceptions ; What does PISA tell us about the teaching and learning of
sciences? An approach through decision trees ; What happens when teachers use learning-centered
methods? Effects on learning approaches, on students' capacities and on their perception of learning environment ; An estimation of the level of competition between schools in the region of Madrid and an analysis of its effects on academic performance ; Analysis of performance and improvement in Reading and Writing in Preschool
- Materia
- Enseñanza y aprendizaje de lenguas
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104558
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
That's English! Básico A2.3
Documentación. Controladora ISFRRP
Museo de Mallorca. Sección etnológica. Guía de las salas de oficios artesanos
Espiral nº 15. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria
Folleto divulgativo XXIV Festival Internacional de Teatro Escolar en Español. Sofía 25 - 29 de abril 2023
Red digital nº 2. Revista de tecnologías de la información y comunicación educativas. Enseñantes, aprendices y redes
Boletín Informativo INEE Nº.14 marzo 2023
Universidad Euroárabe
Enlace nº 98. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
Propuestas didácticas de los jóvenes hispanistas de la Universidad Eötvös Loránd nº 2