Revista de educación nº 382. October-December 2018
Articles oncluded in this issue: Diversity and sociocultural contents in textbooks for teaching Spanish as an L2 ; Dual vocational education and training -VET- Companies' motivations for VET in the Spanish automotive sector ; ICT in continuing teacher training in the Spanish context ; Which variables affect the quality of bilingual programmes the most? ; Assessment of the level of performance of tutoring in secondary education: tutors' own perceptions ; What does PISA tell us about the teaching and learning of
sciences? An approach through decision trees ; What happens when teachers use learning-centered
methods? Effects on learning approaches, on students' capacities and on their perception of learning environment ; An estimation of the level of competition between schools in the region of Madrid and an analysis of its effects on academic performance ; Analysis of performance and improvement in Reading and Writing in Preschool
- Materia
- Enseñanza y aprendizaje de lenguas
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104558
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados

VIII Encuentro de profesores de español de Eslovaquia. Actas

El mundo estudia español. 2018

Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Febrero 2009

Propuesta de trabajo: educación infantil-primer ciclo de primaria

Memoria de actividades. Consejo de Universidades. 2001-2002

La enseñanza de las ciencias en Europa: políticas nacionales, prácticas e investigación

Pruebas para contraer matrimonio con caballeros de la Orden de Santiago

Premios a la Acción Magistral 2016

Cursos de lengua y cultura para extranjeros en España (1991-1992). Universidades - Centros Públicos - Centros Privados

Victimas del terrorismo y derechos humanos. Unidad didáctica para Valores Éticos. 4º ESO