Revista de educación nº 382. October-December 2018
Articles oncluded in this issue: Diversity and sociocultural contents in textbooks for teaching Spanish as an L2 ; Dual vocational education and training -VET- Companies' motivations for VET in the Spanish automotive sector ; ICT in continuing teacher training in the Spanish context ; Which variables affect the quality of bilingual programmes the most? ; Assessment of the level of performance of tutoring in secondary education: tutors' own perceptions ; What does PISA tell us about the teaching and learning of
sciences? An approach through decision trees ; What happens when teachers use learning-centered
methods? Effects on learning approaches, on students' capacities and on their perception of learning environment ; An estimation of the level of competition between schools in the region of Madrid and an analysis of its effects on academic performance ; Analysis of performance and improvement in Reading and Writing in Preschool
- Materia
- Enseñanza y aprendizaje de lenguas
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104558
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Revista de educación nº 57
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1964-4. Resoluciones Administrativas. Números del 79 al 105 e índice 4º trimestre
Plan nacional de evaluación de la calidad de las universidades: informe anual de la tercera convocatoria. Febrero 2002
Revista de educación nº 198
Orientación al término de los estudios de COU y equivalentes. Universidad y otras salidas
Explotaciones agrícolas intensivas. Grado medio
Guía para la comunidad educativa de prevención y apoyo a las víctimas de ciberacoso en el contexto escolar
Calendario 2012
Lengua árabe en los centros docentes españoles en Marruecos. Desarrollo curricular de educación primaria
Vida escolar nº 161