Revista de educación nº 382. October-December 2018
Articles oncluded in this issue: Diversity and sociocultural contents in textbooks for teaching Spanish as an L2 ; Dual vocational education and training -VET- Companies' motivations for VET in the Spanish automotive sector ; ICT in continuing teacher training in the Spanish context ; Which variables affect the quality of bilingual programmes the most? ; Assessment of the level of performance of tutoring in secondary education: tutors' own perceptions ; What does PISA tell us about the teaching and learning of
sciences? An approach through decision trees ; What happens when teachers use learning-centered
methods? Effects on learning approaches, on students' capacities and on their perception of learning environment ; An estimation of the level of competition between schools in the region of Madrid and an analysis of its effects on academic performance ; Analysis of performance and improvement in Reading and Writing in Preschool
- Materia
- Enseñanza y aprendizaje de lenguas
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104558
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1961-4. Resoluciones Administrativas. Números del 79 al 104 e índice 4º trimestre
Biblioteca de educación: Historia de una institución
Propuesta educativa global para una población marginada
H. Mompó
La aventura de aprender. Cómo hacer un Laboratorio biomaker : Bioimpresión con bacterias
Título de Ingeniero Técnico Textil y Papelero
Memoria 2001. Agencia Nacional Sócrates. Programas Internacionales
Vida escolar nº 72-73
Mosaico nº 23. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español
Asesores españoles en Emiratos Árabes Unidos. Guía 2025 y 2026