Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados

Transatlántica de educación nº 12. Educación y maestros

Tecnologías de la información: tecnología. Materiales didácticos. Bachillerato

TEDS-M. Estudio internacional sobre la formación inicial en matemáticas de los maestros. Informe español

Revista de educación nº 396. Abril-Junio 2022

Docentes y asesores españoles en Suiza y Austria. Guía 2025 y 2026

Catálogo Modular del Sistema de Formación Profesional

Revista de educación. Monográfico Julio 1957

EDA. Experimentación Didáctica en el Aula

El espacio europeo de educación superior en 2015. Informe sobre la implantación del Proceso de Bolonia

Revista de educación nº 390. Octubre-Diciembre 2020