Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Infoboletín nº 36. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Cultura año 1997-2. Actos Administrativos. Números del 5 al 12 más 1 número extraordinario y 2 suplementos
Del clavo al ordenador
Guía para auxiliares de conversación españoles en Italia, Grecia y Albania
Enlace nº 90. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
Lengua extranjera II: inglés. Materiales didácticos. Bachillerato
Formación Profesional. Fabricación mecánica. Técnico superior en producción por fundición y pulvimetalurgia. Grado superior
Evaluación externa de la reforma experimental de las enseñanzas medias (I)
Enlace nº 86. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
Mediterráneo nº 5. Revista de la Consejería de Educación en Italia, Grecia y Albania. Junio de 2013. Volumen III: Talleres Roma - Jornadas Milán