Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Archivo Histórico Nacional. Sección de Ultramar. Volumen II. Inventario de la serie fomento de Puerto Rico
Colección legislativa. Índices analítico y cronológico años 1961-1970
Alba nº 102. Del 1 al 15 de Agosto de 1968
Vida escolar nº 1
Políticas educativas y compromiso social. El progreso de la equidad y la calidad
Guía de auxiliares de conversación en Estados Unidos 2019 - 2020
Guía para el diseño y la mejora de proyectos pedagógicos de educación y promoción de la salud
Boletín Informativo INEE Nº. 22 septiembre 2024
Tinta China nº 7
Infoasesoría nº 165. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo