Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
PISA 2012. Resolución de problemas de la vida real. Resultados de matemáticas y lectura por ordenador. Informe español
Alba nº 143. Del 15 al 30 de Abril de 1970
Lagunas de Ruidera. Trabajo: Ecológico - Ambiental
Intervención educativa en autismo infantil I. Tema Tres: Alteraciones sociales
Sello europeo a la innovación en la enseñanza y aprendizaje de lenguas. Premios 2006
Actividade física saudable. Caderno do alumnado
Anaquel nº 5. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Portugal
Economía de la empresa (Introducción). Unidad didáctica 2
Anteproyecto para la reformulación de enseñanzas del ciclo inicial de la E.G.B. Madrid, enero de 1985
Policy Brief 12. ¿Dónde están las niñas inmigrantes?