Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Volumen II. Materiales didácticos. Bachillerato
Tica Tico ¡La última gran aventura!
Infoasesoría nº 162. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Infoboletín nº 35. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Vida escolar nº 97 - 98
La Cueva de los Casares (en Riba de Saelices, Guadalajara)
Derechos y deberes de los alumnos
Margined@.es nº 12. Instituto Español de Andorra
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1964-1. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 26 e índice 1º trimestre
Tinta China nº 8. Revista de la Consejería de Educación en China