Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Apertura del curso académico 1976-77 en la Universidad de Salamanca: discurso pronunciado por el Ministro de Educación y Ciencia, Aurelio Menéndez Menéndez
Infoboletín de Países Bajos. Boletín de información sobre la enseñanza del español
Infoasesoría nº 181. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica y Luxemburgo
El patrimonio tradicional de Andorra en las aulas. Grupo de trabajo de la escuela española de la Vall d`Orient
IEA Compass Briefs in Education. Nº 13
Cuadernos educativos. Comunidad europea: 1. Hacia la Unión Europea ; 2. Población y economía ; 3. Política e instituciones ; 4. Orientaciones didácticas ; folleto: Vamos a hacer cuentas
Sinapsis: Ciencia y Arte en España, de Ramón y Cajal al Siglo XXI
Boletín Oficial del Ministerio de Instrucción Pública y Bellas Artes. Año 1926. Primer semestre. Números del 1 al 52
Materiales para la clase de ELE 2010. Nivel B2
Las enseñanzas profesionales en España