Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
IEA Compass Briefs in Education. Nº 25
Presupuestos de los organismos autónomos del Ministerio de Educacion y Ciencia para el año 1976
La geografía y la historia dentro de las ciencias sociales: hacia un curriculum integrado
Séptimas Jornadas de Consejos Escolares de Comunidades Autónomas y del Estado. El Consejo Escolar del Estado ante las plenas competencias educativas de las comunidades autónomas
Orientación profesional y políticas públicas. Cómo acortar distancias
El altavoz nº 5. Boletín electrónico de la Consejería de Educación en El Reino Unido e Irlanda
Calanda nº 9. Revista didáctica de la acción educativa española en Francia
Revista de educación nº 106
Revista de educación nº 90
Actas del XX seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español. La literatura en la enseñanza del español como lengua extranjera