Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados

Infoasesoría nº 152. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo

Preámbulo del Anteproyecto de "Ley de la participación, la evaluación y el gobierno enlos centros docentes"

Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Cuenca

Revista de educación nº 367. January-March 2015

Ayudas para la formación e intercambio de personal investigador entre industrias y centros públicos de investigación

Revista de educación nº 80

Alba nº 015. Del 1 al 15 de Noviembre de 1964

The white paper for the reform of educational system

España. Una muestra arquitectura docente = An exhibition on educational architecture exposition de l`architecture pour l`enseignement

Balcón nº 2. Boletín de la Consejería de Educación en Marruecos