Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Presupuestos de los organismos autónomos del Ministerio de Educacion y Ciencia para el año 1975
Formación profesional a distancia. Guía del alumno. Ciclo formativo de grado medio. Gestión comercial y marketing
Becas 2010/11: R.D. 557/2010, de 7 de mayo
Impresión en artes gráficas. Grado medio
Boletín de educación educainee nº 52. PIRLS 2016. Informe español
Calificaciones, por áreas o asignaturas en EGB, FP y BUP-COU. Curso 1996-1997
Revista de educación nº 70
Concursos nacionales 1971 : Salas de exposiciones de la Dirección General de Bellas Artes (vol. 1)
3ª Exposición del libro científico y técnico español. Mayo-junio 1987
Colección Legislativa año 2015.