Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados

Aljamía nº 9. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos

Alba nº 047. Del 15 al 30 de Abril de 1966

Hendere y la crisis del coronavirus. Capítulo 3. Hendere conecta con sus amigos del planeta

El portafolio educativo como instrumento de aprendizaje y evaluación

Mi futuro será así. XXIV Certamen artístico y literario 2014

Estrategia universidad 2015. Contribución de las universidades al progreso socioeconómico español 2010-2015. Octubre 2010

Lengua extranjera II: inglés. Materiales didácticos. Bachillerato

Anaquel nº 36. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal

redELE nº 12. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera

Lengua extranjera: francés. Secundaria obligatoria 1º ciclo. Materiales didácticos 1