Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Estudiante universitario: Orientación. Información. Futuro
De Erasmus a Erasmus+. 30 años de éxitos en España
Formación profesional a distancia. Contabilidad general y tesorería. Ciclo formativo de grado medio. Gestión administrativa
La danza en el Renacimiento
Museo de Mallorca : sección etnológica
Boletín de educación educainee nº 29. Los exámenes externos de final de ciclo
Revista de educación nº 161
Teacher Snippets. Cómo ayudar al alumnado a desarrollar la comprensión lectora
Libertades públicas y fuerzas armadas
España las fiestas