Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Mis unidades de español. Primer cuatrimestre. B2.2. ALCE
Tinta China nº 10. Revista de la Consejería de Eduación en China
Cien años de educación en España. En torno a la creación del Ministerio de Instrucción Pública y Bellas Artes
La educación española a finales del XIX. Una mirada a través del periódico republicano la libertad
Apéndice del anuario general de la protección escolar y asistencia social al estudiante. Curso académico 1958-59
Alumnos precoces, superdotados y de altas capacidades
Tecla nº 3/2016. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
El ordenador en Educación Infantil y Primer Ciclo de Primaria. Proyecto de la fase de extensión. Curso 1993-1994
Colección Legislativa año 2013
Infoboletín nº 77. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos