Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Participación educativa nº 5. Revista cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado. La participación y la dirección de los centros escolares
Infoboletín de Países Bajos nº 17. Boletín de información sobre la enseñanza del español
redELE nº 0. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera
Poema de Mío Cid. Facsímil de la edición paleográfica por don Ramón Menéndez Pidal
La Alhambra y el Generalife de Granada
Catálogo de títulos de Formación Profesional
Formación profesional a distancia. Formación y orientación laboral
Programa sectorial de promoción general del conocimiento 1988: proyectos de investigación y otras acciones
Infoasesoría nº 173. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Estudios y profesiones en España. Actualización 15-4-82