Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados

Actas del XXI seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español. El profesor de ELE en Brasil

VII Catálogo de Buenas Prácticas municipales en la prevención y actuación frente al absentismo y mejora de la convivencia escolar

Revista de Bachillerato nº 24. Cuaderno monográfico 10. Septiembre-Diciembre 1982

Didactique de la langue et de la civilisaton francaise

IX Premio nacional de educación para el desarrollo "Vicente Ferrer"

Catálogo general: diciembre 1981/ Servicio de Publicaciones, Ministerio de Educación y Ciencia

Revista de educación nº 395. January-March 2022

Guía geológica de Teruel. I. Itinerarios por el Bajo Aragón

Premios nacionales 2001 a la innovación educativa

That's English! Básico A2.1