Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Integrated Curriculum for Secondary Education. Natural Science, years 1 and 2
Universidad. Poder académico y cambio social
Boletín Oficial del Ministerio de Instrucción Pública y Bellas Artes. Año 1926. Primer semestre. Números del 1 al 52
Ciencias de la Naturaleza. 1º B.U.P.
Vida escolar nº 49
Estadística de los establecimientos de enseñanza. Volumen III. Curso 1940-41
Infoasesoría nº 187. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica y Luxemburgo
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Febrero 2010
El papel de los Centros de Educación Especial en el proceso hacia sistemas educativos más inclusivos. Cuatro estudios de casos: Newham (UK), New Brunswick (Canadá), Italia y Portugal
IEA Compass Briefs in Education. Nº 5