Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Revista de educación nº 362. Septiembre - Diciembre 2013
Revista de educación nº 243
Revista de educación nº 27-28
El terrorisme a Espanya. Unitat didàctica per a Geografía i Història. 4t ESO. Quadern per al professorat
Evaluación general de diagnóstico 2010. Educación Secundaria Obligatoria. Segundo curso. Informe de resultados
Auxiliares de conversación españoles en Canadá. Guía 2023-2024
Revista de educación nº 73
Revista de Bachillerato nº 10. Abril - Junio 1979
Catálogo de la Fonoteca Educativa. Archivo de la palabra
Montaje y mantenimiento de instalaciones de frío, climatización y producción de calor. Grado medio