Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Guía para las administraciones educativas y sanitarias. Criterios de calidad para el desarrollo de proyectos y actuaciones de promoción y educación para la salud en el sistema educativo
Guía para asesores en la Consejería de Educación ante la OCDE, UNESCO y Consejo de Europa
Síntesis y visualización de la voz y el habla
Docentes y asesores españoles en Polonia. Guía 2024-2025
Sección Internacional Española = Sezione Internazionale ad opzione Spagnolo. Liceo Classico Statale Francesca Capece (Folleto en italiano)
Primero de primaria. Lengua árabe. Libro del alumno
Quién es quién en información y documentación. España 1988
Mi futuro será así. XXIV Certamen artístico y literario 2014
Proyecto para la reforma de la educación técnico profesional. Propuesta para debate
Currículo de lengua española para secciones bilingües en Rusia. Primer curso