Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados

Catálogo de publicaciones del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. Novedades 2017. Área de Educación

Movimientos y homotecias del Plano Euclídeo en las Matemáticas I de C.O.U.

Guía para la elaboración de un Plan de fomento de la lectura en un centro de Educación Secundaria

Guía de auxiliares de conversación españoles en Suecia 2018/2019

Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1982-4. Actos Administrativos. Números del 40 al 52 e índices 3º y 4º trimestres

Formación de formadores desde la perspectiva del desarrollo local en Aragón. Experiencia nº 5. Por la senda del futuro. Diagnóstico para el desarrollo local en el alto Gállego

Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Abril 2012

Memoria 1986

Infoboletín nº 43. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos

Azulejo para el aula de español nº 7