Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Higher Education Reforms in Spain. HERE - ES Project. Student-Centred Learning
Revista de educación. Monográfico Julio 1957
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1964-3. Resoluciones Administrativas. Números del 53 al 78 e índice 3º trimestre
PISA in Focus 90. ¿Cómo enseñan las ciencias los docentes... y qué importancia tiene?
Propuestas didácticas de los jóvenes hispanistas de la Universidad Eötvös Loránd nº 6
Guía para auxiliares de conversación españoles en el Reino Unido 2021-2022
Directores de Centros Docentes en la Unión Europea
Guía del tutor. Programa de Auxiliares de Conversación en España 2019/20
Policy Brief 13. Análisis de los cambios en los países en las prácticas educativas: Pruebas de cuatro ciclos de TIMSS
Materiales para la enseñanza multicultural nº 11. Patrimonios culturales