Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Enlace nº 67. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
XIV Encuentro de profesores de español de Eslovaquia. Actas
Boletín de novedades nº 18. Noviembre - Diciembre 2018. Ministerio de Educación y Formación Profesional. Ministerio de Cultura y Deporte
Profesorado visitante en Estados Unidos. Guía 2024-2025
Memoria 2001. Agencia Nacional Sócrates. Programas Internacionales
Estadística de la enseñanza en España 1992-93. Datos avance y evolución del alumnado
Colección legislativa año 1977
Actividades de difusión del español en el sistema educativo de Polonia
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1991-1992 (Toledo)
Colección legislativa año 1964