Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Alba nº 034. Del 15 al 30 de Septiembre de 1965
Sistema español de ciencia y tecnología
¿Universidad sin clases? Condiciones de vida de los estudiantes universitarios en España (Eurostudent IV)
Boletín informativo nº 21 Enero 2020. Eurydice España - rediE
Sección Internacional Española = Sezione Internazionale ad opzione Spagnolo. Liceo Gimnasio Statale Virgilio (Folleto en italiano)
Vida escolar nº 47
Revista de educación nº 356. Mejorar la escuela: perspectivas didácticas y organizativas
Materiales para la enseñanza multicultural nº 4
El SIDA. Material didáctico
Alba nº 133. Del 15 al 30 de Noviembre de 1969