Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados

Becas 2008-2009

La actividad física y deportiva extraescolar en los centros educativos. Ajedrez

Presupuestos de los organismos autónomos del Ministerio de Educación y Ciencia para el año 1979

Materiales para la enseñanza multicultural nº 3

El cambio climático

Balerdi

Acti/España nº 2. Revista de auxiliares de conversación de español. Actividades para la clase de español

Guía geológica de Teruel. I. Itinerarios por el Bajo Aragón

Becas 2008-2009. Estudios no universitarios

El papel de los padres en los sistemas educativos de la Unión Europea