Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Revista de Bachillerato nº 13. Cuaderno monográfico 5. Enero - Marzo 1980
La casita de chocolate. Comunicación aumentativa / alternativa (spc)
Profesorado Visitante en Emiratos Árabes Unidos. Guía para docentes y profesores españoles 2021-22
Estadística de Asuntos Taurinos 2010-2014. Síntesis de resultados
Tablero vectorial
Calificaciones, por áreas o asignaturas, en EGB, FP y BUP-COU. Curso 1989-1990
Calanda Nº 18. Revista didáctica de la acción educativa española en Francia
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1991-3. Actos Administrativos. Números del 26 al 39 más 1 número extraordinario
TALIS 2018. Estudio internacional de la enseñanza y el aprendizaje. Informe español
Matemáticas aplicadas a las ciencias sociales II. Materiales didácticos. Bachillerato