Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,03 €Descuento 5%7,40 €
Libros relacionados

Colección legislativa año 1955

Informe Anual. Servicio de atención telefónica de casos de malos tratos y acoso en el ámbito de los centros docentes del sistema educativo español (900 018 018). 2017

Espiral nº 16. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria

IEA Compass Briefs in Education. Nº 24

Obras de teatro escolar en español nº 2

Aula de español nº 13

Boletín informativo nº 1 Enero 2018. Eurydice España - rediE

Boletín Informativo INEE N.º 1 enero 2021

Hoja de cálculo en la enseñanza

Guía para auxiliares de conversación españoles en Italia, Grecia y Albania