Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1957-2. Resoluciones Administrativas. Números del 52 al 104 e índices 1º semestre y 3º y 4º trimestre
Revista de Bachillerato nº 19. Julio - Septiembre 1981
Aljamía nº 19. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos
Becas 2007-2008
Estrategia universidad 2015. Contribución de las universidades al progreso socioeconómico español 2010-2015. Octubre 2010
Informe 2007: objetivos educativos y puntos de referencia 2010
Alojamiento. Grado superior
Boletín de novedades nº 10. Julio-Agosto 2017. Ministerio de Educación, Cultura y Deporte
Atención sanitaria inicial en situaciones de emergencia. Sanidad. Formación profesional
Concurso literario en español 2020 "Dale voz a la pluma". Trabajos premiados