Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Infoasesoría nº 157. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Participación educativa nº 2. Revista cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado. Asociacionismo estudiantil y participación de los estudiantes
Boca Bilingüe nº 2. Revista de cultura en español y portugués
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Soria
Boletín de educación educainee. Especial autonomías nº 5. Asistencia a la Educación Infantil y rendimiento en Matemáticas. El caso de las Comunidades Autónomas españolas
España / Organización de Cooperación y de Desarrollo Económico
Artes Gráficas. Técnico en Impresión en Artes Gráficas. Grado Medio. Formación Profesional
Infoboletín nº 78. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
R. Zabaleta
Alba nº 110. Del 1 al 15 de Diciembre de 1968