Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Revista de educación nº 149
La aventura de aprender. Cómo investigar
Segunda campaña de excavaciones LA CUEVA DE LOS MURCIÉLAGOS. Zuheros (Córdoba)
Informe 2022 sobre el estado del sistema educativo. Curso 2020-2021
Cursos para extranjeros en España 1970
El seguro escolar
Espiral nº 19. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria
Boletín de educación educainee nº 35. Los resultados españoles en la competencia financiera en PISA (I)
Vida escolar nº 2
Papeles europeos nº 5/6