Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
I Premio nacional de educación para el desarrollo "Vicente Ferrer"
Currículo de lengua española para secciones bilingües en Rusia. Segundo curso
Secciones Bilingües de español en Europa central, oriental y China. Guía 2022-2023
Aljamía nº 21. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos
Boletín de educación educainee nº 57. PISA 2018 (I). Resultados en matemáticas y ciencias
Infoasesoría nº 185. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Informe 2006: objetivos educativos y puntos de referencia 2010
Infoasesoría nº 90. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo
Colección legislativa año 1987
Temas clave de la educación. Volumen I. Tipos de ayudas financieras para estudiantes de educación superior en Europa. Tendencias y debates