Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Comercio y marketing. Monografías profesionales
Actas del X seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español a lusohablantes. El componente lúdico en la clase de E/LE
Anaquel nº 36. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal
Materiales para la clase de ELE 2015. Nivel B2
Primer decenio de la enseñanza laboral. Tomo I. Sección 2ª
El INCUAL, las cualificaciones y el sistema integrado de Formación Profesional (Línea)
Étudier en Espagne
Materiales para la clase de ELE 2013. Nivel B1
El mundo estudia español. 2012
Vida escolar nº 187 - 188