Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Vida escolar nº 5
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Ceuta
Infoasesoría nº 91. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo
Teruel. Seis años (1983-1989) de enseñanza
Revista de educación nº 167
Boletín de educación española nº 3. Tercer trimestre 2010
Guía para auxiliares de conversación de español en el Reino Unido. Curso 2016-2017
Vida escolar nº 164
Papeles para el debate nº 4
Ciencia y Tecnología: una oportunidad para España