Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Boletín de educación española nº 1. Primer trimestre 2010
Libro blanco de la lengua de signos española en el sistema educativo
Inventos Made in Spain
Boletín Programas Mujer y Deporte MyD (octubre). Nº 45
Mosaico nº 2. Revista de difusión cultural para la promoción y apoyo a la enseñanza del español. Teselas de actualidad
Boletín de educación educainee nº 5. Características principales de los estudios de evaluación internacional PIRLS y TIMSS
Las ayudas públicas a los estudiantes y el derecho fundamental a la educación. Fundamento y principios constitucionales del sistema estatal de becas y ayudas al estudio
ESO y Bachillerato (Dibujo Técnico, Techno, Sextante). Recursos de varias áreas. ESO y Bachillerato
Boletín Informativo INEE N.º 7 enero 2022
Revista de educación nº 37