Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
€7,40Libros relacionados
Desarrollo de la educación en 1979-80 y 1980-81 = Educational development in 1979-80 and 1980-81 = Développement de l'education en 1979-80 et 1980-81
Alba nº 123. Del 15 al 30 de Junio de 1969
Kairós. Recursos de Historia. ESO y Bachillerato
Infoasesoría nº 170. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Ley orgánica de ordenación general del sistema educativo (LOGSE)
Boletín informativo nº 1. Unidad de Igualdad de Género del MECD
Tecla nº 2/2018. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
Investigaciones en curso pertenecientes al Plan Nacional 1976 ( VI ) de la red INCIE-ICEs
Revista de educación nº 348. El valor añadido en educación
Pirineos nº 6. Revista de la Consejería de Educación de la Embajada de España en Andorra