Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
€7,40Libros relacionados
Máquina offset: rotativa de pliegos monocolor. Artes gráficas. Formación profesional
Adquisición de la lectura en el niño sordo
Aula de español nº 10
Guía para auxiliares de conversación españoles en Australia 2019. Curso 2019-2020
Revista de educación nº 380. April-Jun 2018
Vida escolar nº 162 - 163
Clasificaciones científicas
Directorio de fundaciones. Volumen I: fundaciones docentes de investigación y deportivas. Volumen II: fundaciones culturales
Guía de la universidad 1992
Escalafón de los catedráticos numerarios de Institutos Nacionales de Segunda Enseñanza : situación en 22 de febrero de 1935