Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Treinta años de investigación educativa institucional en España
Academia 2010
Enlace nº 90. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
Teacher Snippets. ¿Cierto o falso? Estrategias para fomentar la evaluación de la información en el aula
Spanish sixth form day: Temas de España y América. Las mujeres en España
Revista de educación nº 52
Margined@.es nº 10. Instituto Español de Andorra
Presentación del proyecto ALFA ( Acceso y Localización de Fundaciones por Actividades)
EDIA project. Guide for creators of open educational resources
Malted. Recursos interactivos de idiomas. Primaria, ESO y Bachillerato