Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Guía para auxiliares de conversación españoles en Italia, Grecia y Albania
ED@D - Enseñanza digital a distancia. 3º ESO
Infoboletín de Países Bajos nº 19. Boletín de información sobre la enseñanza del español
Plan de evaluación de centros docentes. Programa piloto para el curso 1991-1992
Integrated Curriculum for Secondary Education. Natural Science, years 1 and 2
EDIF 59. ¿Cómo repercute el acceso a la Educación infantil en la participación de las mujeres en el mercado laboral?
Infoboletín de Países Bajos nº 9. Boletín de información sobre la enseñanza del español
Alumnos con dificultades de aprendizaje en la educación primaria
La educación formal de adultos en Europa: políticas y prácticas
Ciencia y Tecnología: una oportunidad para España