Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Tríptico Colegio Español Federico García Lorca
La aventura de aprender. Cómo hacer un festival
Vida escolar nº 222
Ley orgánica de educación (LOE). Enseñanzas mínimas. Educación infantil, primaria y secundaria
Paralelo 50 nº 1. Revista de la Consejería de Educación: Polonia, Eslovaquia, República Checa y Rusia
Vida escolar Nº 80
Anuario brasileño de estudios hispánicos IX
Actividades Agrarias. Técnico en Explotaciones Ganaderas. Grado Medio
Un recorrido por la Expo del agua y el desarrollo sostenible. Propuesta didáctica para la educación primaria. Guía para el alumnado
Hacia una nueva ciudadanía europea