Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Metaliteratura. Un homenaje a los grandes
Tesis doctorales. Tomo III: ciencias humanas 1976-77/1988-89
PISA 2012. Resolución de problemas de la vida real. Resultados de matemáticas y lectura por ordenador. Informe español
Boletín de Seguridad de la Información nº 11
Convivencia escolar y diversidad cultural. Estudio sobre la convivencia escolar en centros educativos de Melilla
Participación educativa nº 3. Revista cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado. Participación del profesorado en la educación
Entremontaña en el aula nº 3. Cuadernos de matemáticas. Instituto Español de Andorra
Music
Boletín de Seguridad de la Información nº 8
Revista de educación nº 353. Identidad y educación