Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Lengua extranjera II: inglés. Materiales didácticos. Bachillerato
El Español como lengua para la innovación profesional. Artículos seleccionados del VI Congreso Internacional de Español para Fínes Específicos (CIEFE)
Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2012. Informe español
XIX Encuentro de profesores de español de Eslovaquia. Actas
Curso MOS de lectura rápida
Estadística de los establecimientos de enseñanza. Volumen V. Curso 1942-43
Museo de los Concilios de Toledo y de la Cultura Visigoda
Archivo de la Real Chancillería de Valladolid
Aljamía nº 26. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos
Infoasesoría nº 125. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo