Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Dibujo técnico. Materiales didácticos. Bachillerato
Revista de educación nº 149
Directorio de fundaciones. Volumen I: fundaciones docentes de investigación y deportivas. Volumen II: fundaciones culturales
Tecla nº 2/2024. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2010. Informe español
Sistema Bliss. Enseñanza y uso
¿Fronteras ... ? ¿Por qué? ¿Para qué? XXV Certamen artístico y literario 2015
Proyecto Globes 2: Vivir la tierra. Unidades Didácticas para Educación Secundaria. 1 La caza
Enlace nº 118. Boletín de la Consejería de Educación en Polonia
Revista de educación nº 126