Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Vida escolar nº 59-60
PIRLS 2006. Marcos teóricos y especificaciones de evaluación
Boletín de educación educaINEE nº 70. TIMSS 2019. Temas tratados en la clase de matemáticas. Resultados
Industrias alimentarias. Operario de matadero y primeras transformaciones cárnicas. Programa de Garantía Social. Formación Profesional
Vida escolar Nº 118-119
XI Congreso AHPE. El cine en al enseñanza de E/LE
Boletín de noticias nº 47
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 17 junio 2005
Boca Bilingüe nº 5. Revista de cultura en español y portugués
Las desigualdades de la educación en España II