Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Programa de construcciones escolares industrializadas 1978
Sello europeo = seguell europeu = selo europeo = europako berme-agiria a la innovación en la enseñanza y aprendizaje de lenguas. Premios 2013
Spanish Resource Centers in the United States & Canada
Participación educativa nº 3. Revista cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado. Participación del profesorado en la educación
Fabricación Mecánica
Actas del X seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español a lusohablantes. El componente lúdico en la clase de E/LE
Vida escolar nº 27
Auxiliares de conversación españoles en Italia. Guía 2024 y 2025
Cultura, sociedad y política en el mundo actual
Diccionario Pictórico de Geografía e Historia de España