Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

Las necesidades educativas especiales en el niño con deficiencia motora. Guía funcional

Alba nº 083. Del 15 al 31 de Octubre de 1967

Programa sectorial de promoción general del conocimiento, calendario de convocatorias 1989-90

Cuaderno de orientación F.P. II

Orientaciones para la enseñanza del español a inmigrantes y refugiados

Enlace nº 95. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia

Formación profesional. Edificación y obra civil. Grado medio. Grado superior

Boletín Consejería de Educación en Nueva Zelanda. Edición anual: 2016

Las necesidades educativas especiales en el niño con deficiencia motora. Gráficos

Enlace nº 57. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia