Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Anaquel nº 30. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal
O espanhol no ensino universitário brasileiro = El español en la enseñanza universitaria brasileña
Información y comercialización turísticas. Grado superior
PISA in Focus 97. ¿Influye la diversidad social de los centros en la equidad de los resultados?
Higher Education Reforms in Spain. HERE - ES Project. Quality Assurance of Joint Programmes
ED@D - Enseñanza digital a distancia. 3º ESO
Alba nº 073. Del 15 al 31 de Mayo de 1967
De la urbanidad en las maneras de los niños (De civilitate morum puerilium). Edición bilingüe
Informe sobre l`estat i situació del sistema educatiu. Propostes de millora. Curs 2006-2007 = Informe sobre el estado y situación del sistema educativo. Propuestas de mejora. Curso 2006-2007
Revista de educación nº 126