Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
El área de educación física y el alumnado con discapacidad motora
Docentes y asesores españoles en Bélgica. Guía 2025 y 2026
Portfolio europeo de las lenguas = Portfolio europeu de les llengües = Portfolio europeo das linguas = Hizkuntzen europar portfolioa = European lenguage portfolio = Portfolio européen des langues (16+)
Hispanogalia nº 7. Revista de la cooperación educativa hispano-francesa
XI Encuentro Intercambia 2015. "Una mirada de género para la convivencia escolar"
Palabras y acordes del mundo
Adult Skills in Focus 1. ¿Realmente vale la pena tener competencias digitales?
Boletín de educación educaINEE nº 68. PISA 2018. Educar para un Mundo Globalizado
Lengua árabe. Educación infantil 3 años: El invierno. Libro del alumno
La integración de alumnos con necesidades educativas especiales : experiencias en el ciclo superior de EGB