Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

Alba nº 094. Del 1 al 15 de Abril de 1968

Revista de educación nº 397. July-September 2022

Concurso literario en español 2023 "Dale voz a la pluma". Trabajos premiados

Estadística universitaria española (1970-71/1981-82)

El conocimiento del medio. La transversalidad desde la coeducación .Materiales para el profesorado. Unidades 1-6

Enlace nº 81. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia

Guía de la integración. Edición 1993

Anuario brasileño de estudios hispánicos III

Desarrollo sostenible. Conocer y comprender para mejorar. Nivel II - módulo III. Unidad y guía didáctica

Archivos para la historia de la educación en España