Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Anuario brasileño de estudios hispánicos XXII
Aprendiendo con videojuegos. Jugar es pensar dos veces
Guía de auxiliares de conversación en Canadá
Hispanogalia 2006-2007. Revista hispanofrancesa de pensamiento, literatura y arte III
Evaluación de actividades de formación
Aplicaciones didácticas de la poesía y el arte en el aula de ELE
Los transversales
Videograbaciones INEE
Coeducación: dos sexos en un solo mundo. Formación en red
Boletín Informativo INEE Nº. 21 junio 2024