Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Revista de educación. Bibliografía. Separata
Formación profesional. Fabricación mecánica. Grado medio. Grado superior
Tiermes. Guía del conjunto arqueológico
Las necesidades educativas especiales en el niño con deficiencia motora. Tema uno: definición y clasificación
El profesorado en Europa. Carreras, desarrollo y bienestar. Informe Eurydice
Unibertsitatea informazioa. 1983-1984 ikasturtea
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1955-1. Resoluciones Administrativas. Serie A: números del 1 al 28 más 1 número especial, 1 número extraordianio e índice 1954 de la serie A ; Serie B: números del 1 al 30 más 2 números extraordinar
Cartas para el humanismo social
ICCS 2022. Estudio Internacional sobre Educación Cívica y Ciudadana. Informe español
Boca Bilingüe nº 3 y 4. Revista de cultura en español y portugués