Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Museo de los Concilios de Toledo y de la Cultura Visigoda
That's English! Básico A2.1
¿Qué es eso?
Historia de Marruecos
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Octubre 2009
Boletín de educación educainee nº 5. Características principales de los estudios de evaluación internacional PIRLS y TIMSS
Boletín Informativo nº 35 Agosto 2022. Eurydice España - Redie
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1964-4. Resoluciones Administrativas. Números del 79 al 105 e índice 4º trimestre
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Cultura año 1998-1. Actos Administrativos. Números del 1 al 5 más 3 números extraordinarios y 1 anexo
Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education