Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Becas. Curso 2022-2023
Sello europeo a la innovación en la enseñanza y aprendizaje de lenguas extranjeras. Premios 2002
Camino de Santiago
La coeducación
Evaluación de la enseñanza y el aprendizaje de la lengua inglesa. Educación secundaria obligatoria 2001. Avance de resultados
XIII Festival de teatro escolar europeo en español. Bratislava 2005
Anuario de estadística universitaria 1989
Boletín de novedades nº 17. Septiembre - Octubre 2018. Ministerio de Educación y Formación Profesional. Ministerio de Cultura y Deporte
Investigación analítica sobre redes multimedia de distribución y acceso de archivos audiovisuales educativos culturales
Acti/España nº 22. Actividades para la clase de español