Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia 2005. Actos Administrativos. Números del 1 al 4 más 4 números extraordinarios

Estadística universitaria. Avance curso 2004-2005

Infoasesoría nº 146. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo

Azimut. Boletín del Museo Nacional de Ciencia y Tecnología nº 12

The Spanish educational system. Report of Spain

Infoasesoría nº 162. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo

Ley Orgánica de Educación (LOE)

Estudiar en España

Infoboletín nº 64. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos

El rincón del ordenador