Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Auxiliares de conversación españoles en Alemania. Guía 2022-2023
Boletín de educación educaINEE nº 69. Pruebas adaptativas en las evaluaciones educativas internacionales
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1959-4. Resoluciones Administrativas. Números del 79 al 105 e índice 4º trimestre
Espai Europeu d'Educació Superior (EEES)
Infoboletín de Países Bajos nº 20. Boletin de información sobre la enseñanza del español
Guía para la articulación del Procedimiento de Evaluación y Acreditación de Competencias Básicas en personas adultas
Proyecto experimental, área ciencias de la naturaleza (PEAC). Unidad 0 - Técnicas de observación y medida
Vida escolar nº 164
Tecnología industrial II. 2º bachillerato. Bachillerato a distancia
Infoboletín nº 54. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos