Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Revista de educación nº 153
That's English! Básico A2.2
Vida escolar nº 100
Ampliación de los sistemas de representación técnicos y gráficos. Materiales didácticos. Bachillerato
Infoboletín nº 67. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Auxiliares de conversación extranjeros en España. Guía del tutor 2024-2025
De la investigación del entorno al aprendizaje de la Geología
Materiales para la clase de ELE 2013. Nivel A2
Infoboletín nº 54. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Acción educativa española en el exterior. Estadísticas 1996-1997