Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

Guía sobre obesidad infantil para profesionales sanitarios de atención primaria

Primer escalafón de maestras de escuelas nacionales existentes en 31 de diciembre de 1933

Voces Hispanas nº 5

Otros pueblos, otras culturas. Música y juegos del mundo. Educación primaria

PIAAC. Programa internacional para la evaluación de las competencias de la población adulta 2013. Informe español

Lanbide orientazorako fitxak vol. 1

Guía para docentes y asesores españoles en Alemania 2021-2022

Guía de auxiliares de conversación españoles en Suecia 2019/2020

Tecla. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda. Mayo 2013

Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1964-4. Resoluciones Administrativas. Números del 79 al 105 e índice 4º trimestre