Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Colección legislativa año 1990
Estadística de la enseñanza en España 1995/96. Datos avance y evolución del alumnado
Normas reguladoras del funcionamiento de las escuelas de educación infantil y de los colegios de educación primaria
Panorama de la Educación 2019. Indicadores de la OCDE. Informe español. Versión preliminar
Cuadernos de Roma. Reedición digital. Volumen III: El español en la escuela elemental
Vida escolar nº 78 - 79
Guía de la integración. Edición 1986
Boletín de educación española nº 4. Cuarto trimestre 2010
Formación profesional a distancia
Obras de teatro escolar en español nº 4