Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Logopedia escolar digitalizada
Mosaico nº 26. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1963-2. Resoluciones Administrativas. Números del 26 al 51 e índice 2º trimestre
SSES. Estudio sobre las Competencias Sociales y Emocionales (Folleto)
Plan de evaluación de centros docentes : (niveles no universitarios) : Plan EVA, curso 1992-93, documento 4
Cuaderno de orientación C.O.U.
Pirineos nº 7. Revista de la Consejería de Educación de la Embajada de España en Andorra
Guía para docentes y asesores españoles en Alemania 2020-2021
Colección legislativa año 1970
Vida escolar nº 151 - 152