Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Alba nº 037. Del 1 al 15 de Noviembre de 1965
La aventura de aprender. Cómo sentipensar
Industrias Alimentarias
Anuario brasileño de estudios hispánicos III
El sistema universitario español
Ciencias de la Tierra y medioambientales. 2º bachillerato. Bachillerato a distancia
Infoasesoría nº 140. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Enlace nº 102. Boletín de la Consejería de Educación en Polonia
Centros de investigación en España. Plan nacional de I+D
Cinco años del plan EVA (1991-1996)