Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Guía sobre obesidad infantil para profesionales sanitarios de atención primaria
Catálogo de la Discoteca Educativa Nacional
Revista de educación nº 144
Reforma de la Formación Profesional
Influencia de la Educación Física en los niveles de actividad física en la adolescencia. Una revisión sistemática
Infoasesoría nº 99. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo
Revista de educación nº 109
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Madrid. Subdirección Territorial Madrid-Este
Construyendo salud. 2º año. Promoción del desarrollo personal y social. Diario de la implantación
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1943. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 52 e índice 1º semestre