Revista de educación nº 394. October-December 2021
Biology in University Access for the Over-25s in Spain ; Measuring the importance of pedagogical leadership according to the stakeholders' perception ; A bibliometric analysis of academic literacy:a review of the state of the art, from the past to the future ; Problematic technology use, leisure time activities and executive functions in adolescents ; Mediational effect of basic and intermediate reading skills on the relationship between first year Compulsory Secondary Education students' comprehension and academic performance ; Diachronic Analysis of Verbal Aggressiveness, Machiavellianism and Bullying through Social Network Analysis ; Student engagement in Vocational Education and Training: differential analysis in the province of Valencia ; Evaluation of the educational quality in cycle 0-3: state of the question ;
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200137884
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 431
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

Volumen I. Materiales didácticos. Bachillerato

Ordenes Ministeriales por las que se regula el Acceso entre Títulos Universitarios Oficiales

Estadística universitaria. Curso 2002-2003

Formación profesional a distancia. Administración, gestión y comercialización en la pequeña empresa

Vida escolar nº 219

Cien documentos de archivo. Instituto español Giner de los Ríos de Lisboa

Índice de legislación educativa (año 1996). Material de apoyo a la función inspectora

PISA in Focus 77. ¿Cómo determina PISA la capacidad colaborativa del alumnado?

La resolución colaborativa de problemas. PISA 2015. Resumen ejecutivo

Orientaciones para la adaptación del currículo en los centros de educación especial (volúmenes I y II)