Revista de educación nº 394. October-December 2021
Biology in University Access for the Over-25s in Spain ; Measuring the importance of pedagogical leadership according to the stakeholders' perception ; A bibliometric analysis of academic literacy:a review of the state of the art, from the past to the future ; Problematic technology use, leisure time activities and executive functions in adolescents ; Mediational effect of basic and intermediate reading skills on the relationship between first year Compulsory Secondary Education students' comprehension and academic performance ; Diachronic Analysis of Verbal Aggressiveness, Machiavellianism and Bullying through Social Network Analysis ; Student engagement in Vocational Education and Training: differential analysis in the province of Valencia ; Evaluation of the educational quality in cycle 0-3: state of the question ;
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200137884
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 431
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

Revista de educación nº 296. Historia del curriculum (II)

Educación plástica y visual. Secundaria obligatoria 4º curso. Materiales didácticos 1

Revista de educación nº 82

Cuadernos de Rabat nº 3. Material didáctico para la clase de español lengua extranjera

Fabricación Mecánica. Técnico Superior en Producción por Mecanizado. Formación Profesional Grado Superior

Actividades Agrarias. Programas de Garantía Social

Actividades marítimo-pesqueras. Monografías profesionales

Actividades físicas y deportivas

Revista de educación nº 29

PISA in Focus 80. ¿En qué países y centros tienen éxito el alumnado desaventajado?