Revista de educación nº 394. October-December 2021
Biology in University Access for the Over-25s in Spain ; Measuring the importance of pedagogical leadership according to the stakeholders' perception ; A bibliometric analysis of academic literacy:a review of the state of the art, from the past to the future ; Problematic technology use, leisure time activities and executive functions in adolescents ; Mediational effect of basic and intermediate reading skills on the relationship between first year Compulsory Secondary Education students' comprehension and academic performance ; Diachronic Analysis of Verbal Aggressiveness, Machiavellianism and Bullying through Social Network Analysis ; Student engagement in Vocational Education and Training: differential analysis in the province of Valencia ; Evaluation of the educational quality in cycle 0-3: state of the question ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200137884
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 431
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Calanda nº 14. Revista didáctica de la acción educativa española en Francia
Escalafón de antigüedad de los catedráticos numerarios de las Universidades del Reino. 1918
Calificaciones, por áreas o asignaturas, en EGB, FP y BUP-COU. Curso 1989-1990
Alba nº 108. Del 1 al 15 de Noviembre de 1968
Enlace nº 80. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
Auxiliares de conversación españoles en Alemania. Guía 2022-2023
Formación profesional. Energía y agua. Grado superior
Sonido y música con el ordenador. Formación en red
Archive of the Crown of Aragon
Enseñanzas Iniciales. Nivel II. Ámbito de Ciencia, Tecnología y Sociedad en el Mundo Actual. Unidad 3. Una tarde entre libros