Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Poco a poco. Cuaderno de actividades de español 2. Nivel II
Didáctica de la educación infantil
Infoboletín nº 83. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Instalación de pavimentos de madera. Madera y mueble. Formación profesional
Espiral nº 16. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria
Aljamía nº 2. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos
Diseño curricular para la elaboración de programas de desarrollo individual. Área dinámica. Educación Especial. Documento nº 4 (2ª edición)
Informes sobre la educación en España. Volumen II
Documento de organización del centro. Educación especial. Público y privado. Curso 1993-94
Mis unidades de español. Primer cuatrimestre 2015-2016. B1.2 - ALCE