Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

Premios Irene 2009. La paz empieza en casa

Universidad. Escalafón de catedráticos numerarios. 1964

Guía para auxiliares de conversación de español en la República de Irlanda. Curso 2019-20

Actas del XII seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español a lusohablantes. Actividades y estrategias para desarrollar la comprensión lectora

Arquitectura escolar. Instrucciones y planos modelos para escuelas graduadas de 6 o de 12 secciones

Radioinmunoanálisis (RIA). Sanidad. Formación Profesional

Escalafón de antigüedad de los catedráticos numerarios de las Universidades del Reino. 1908

Boletín informativo nº 2. Unidad de Igualdad de Género del MECD

Docentes y asesores españoles en Brasil y Colombia. Guía 2024-2025

Revista de educación nº 122