Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

Mosaico nº 19. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español

Guía de aprovechamiento de recursos didácticos. Área de tecnología. Primer ciclo. Educación secundaria obligatoria

Aprendiendo español. La lengua y la cultura españolas se aprenden y se refuerzan con el programa ALCE

Alba nº 037. Del 1 al 15 de Noviembre de 1965

Anuario brasileño de estudios hispánicos XXII

Espagne Le mouvement Educatif durant l'annee scolaire 1965-1966

Profesorado Visitante en Emiratos Árabes Unidos. Guía para docentes y profesores españoles 2021-22

Enseñanzas iniciales: Nivel I. Ámbito de Ciencia, Tecnología y Sociedad en el Mundo Actual. Unidad 5. Nuestro universo

Formación profesional. Electricidad y electrónica. Grado medio. Grado superior

Informática. Monografías profesionales