Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Catálogo de publicaciones 2022. Novedades
Revista de Bachillerato nº 22 . Abril - Junio 1982
Infoboletín de Países Bajos nº 24. Boletín de información sobre la enseñanza del español
Guía ortográfica del español
Bilingual Education Programme. Hand in Hand: 25 years
Boletín de Seguridad de la Información nº 14
Pido la palabra: método de lengua y cultura españolas. Libro de actividades 2 (edición 2001)
IEA Compass Briefs in Education. Nº 5
Materiales para la clase de ELE 2013. Nivel B1
Azulejo para el aula de español nº 3