Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Cuadernos de Rabat Nº 37/2021
redELE nº 23. Revista electrónica de didáctica del español lengua extranjera
Intervención en la lengua oral para alumnos con deficiencia auditiva. Sugerencias desde el currículo de educación infantil
Espiral nº 3. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria
Cervantes
Investigación de la eficacia de práctica de recuperación en matemáticas universitarias
Revista de educación nº 75
Azimut. Boletín del Museo Nacional de Ciencia y Tecnología nº 14
Estudios en España. Vol. I. Nivel universitario
Enlace nº 86. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia