Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

Docentes y asesores españoles en el Reino Unido e Irlanda. Guía 2025 y 2026.

Estudio Internacional de Enseñanza y Aprendizaje. Talis

Materiales didácticos. Proyectos curriculares. Educación infantil

Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Formación Profesional año 2020. Actos Administrativos. Números del 1 al 4

Ley orgánica de educación (LOE). Enseñanzas mínimas. Educación infantil

Revista de educación nº extraordinario año 2001. Globalización y educación

Escalafón de antigüedad de los catedráticos numerarios de las Universidades del Reino. 1928

Revista de educación nº 147

Revista de educación nº 102

Guía para docentes y asesores españoles en Rumanía 2022-2023