Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Animación de actividades físicas y deportivas. Grado superior
Estadística de los establecimientos de enseñanza. Volumen III. Curso 1940-41
Boletín de educación educainee nº 52. PIRLS 2016. Informe español
Sección Internacional Española = Sezione Internazionale ad opzione Spagnolo. Liceo Classico, Linguistico, Internazionale Linguistico e Scientifico Carlos Botta (Folleto)
Guía de auxiliares de conversación en Francia 2019
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 10 junio 2005
EDIF 80. ¿Cómo afecta el nivel educativo a la situación laboral según el origen de cada persona?
Revista de educación nº 291. Formación general. Conocimiento escolar y reforma educativa (I)
Guía para docentes y asesores españoles en el Reino Unido e Irlanda 2020
Memoria sobre el desarrollo del Plan Nacional de I+D en el periodo 1988-1990 y revisión para 1992-1995