Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1941-1. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 26
Propuestas de mejora. Informe sobre el estado y situación del sistema educativo. Curso 2005-2006
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda. Mayo 2013
Mosaico nº 18. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español. La gramática en el aula de español/le
Revista de educación nº 264
La enseñanza de la matemática a debate. Simposios
La pragmática en la enseñanza. Universidad de Sofía "San Clemente de Ojrid". 10-12 de abril de 2008
Becas 2001/2002
Actas del XVI seminario de dificultades específicas para la enseñanza del español a lusohablantes: "Cuando despertó, el cuento todavía estaba allí". Cuentos y relatos en el aula de ELE
¡Leyendo! App (IOS) y (Android)