Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Resumen de resultados. Conocimientos y destrezas para la vida. Primeros resultados del proyecto PISA 2000. Educación y destrezas
Espiral nº 33. Revista de educación y didáctica del español
El éxito en la educación primaria y secundaria. Estudio comparado
Revista de educación nº 225-226
Proyecto Globes 2: Vivir la tierra. Unidades Didácticas para Educación Secundaria. 1 La caza
Manual de formación en centros de trabajo
Mis unidades de español. Segundo cuatrimestre. B1.1. ALCE
Premios nacionales 1998 a la innovación educativa. Premios concedidos a proyectos de innovación educativa por centros y grupos de profesores para el curso 1997-98
Actas del XVIII seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español a lusohablantes. ELE y temas transversales
Cursos para extranjeros en España 1980-81