Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Museo Arqueológico Nacional. Un paseo por la historia
Revista de educación nº 361. Mayo - Agosto 2013
Sello europeo = segell europeu = selo europeo = europako berme-agiria a la innovación en la enseñanza y aprendizaje de lenguas. Premios 2009
Enseñanzas iniciales: Nivel II. Ámbito de Comunicación y Competencia Matemática. Matemáticas 4. Organizo y decoro mi casa
Vida escolar nº 204
Infoboletín de Países Bajos nº 1. Boletín de información sobre la enseñanza del español
Cuadernos de Italia y Grecia nº 3. Programas de promoción y apoyo a las enseñanzas de español lengua extranjera
Guía de uso de los materiales. Matemáticas. Educación secundaria obligatoria. Segundo ciclo. Profesorado
Docentes y asesores españoles en Australia y Nueva Zelanda. Guía 2024-2025
Vida escolar nº 199 - 200. Suplemento