Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Vivir y trabajar en Europa. Unidad didáctica
Guía para docentes y asesores en Italia 2018
La aventura de aprender. Cómo hacer un taller de prototipado colaborativo
Internet como fuente de información y documentación sobre la educación y formación de personas adultas
Calendario 2016-2017 (Polonia). Expresiones populares españolas
Directores de Centros Docentes en la Unión Europea
Procedimiento de troquelado rotativo y plano del cartón ondulado. Artes gráficas. Formación profesional
Literatura universal. 2º bachillerato. Bachillerato a distancia
Contrastes. Módulos 1º, 2º y 3º
Revista de Bachillerato nº 10. Abril - Junio 1979