Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
II Premio nacional de educación para el desarrollo "Vicente Ferrer"
Ponto.Br. Nº 1
PISA in Focus 98. ¿Los padres de estudiantes de 15 años conocen a los amigos de sus hijos que van al mismo centro y a sus familias?
Biblioteques escolars entre interrogants? Eina d'autoavaluació. Preguntes i indicadors per millorar la biblioteca
Infoboletín nº 80. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Antología. Textos literarios para Maturita I. Secciones bilingües de Eslovaquia
Archivos Estatales
El sistema educativo español. 2002
Formación profesional. Energía y agua. Grado superior
Boletín informativo nº 7. Unidad de Igualdad de Género del MECD