Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Report on the status and situation of the education system. Proposals for improvement. Academi year 2007-2008 = Informe sobre el estado y situación del sistema educativo. Propuestas de mejora. Curso 2007-2008
Guía del Tutor. Auxiliares de Conversación en España | 2020-21
Intervención educativa en autismo infantil I. Tema Dos: Evaluación
Revista de educación nº 270
Documento base del diseño curricular del diseño curricular para la elaboración de programas de desarrollo individual. Educación especial. Documento nº 1
redELE nº 16. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera
Proyecto de elaboración de materiales de F.P. a distancia. 2009-2011
Mosaico nº 40. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español
Infoboletín nº 84. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Febrero 2011