Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Infoboletín nº 42. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Conoce España a través de sus festivales. Unidades de secundaria y A-level
Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2012. Informe español
Red digital nº 3. Revista de tecnologías de la información y comunicación educativas. Nuevos espacios de creatividad
Máquinas automáticas y programables. Unidad didáctica
Alba nº 156. Del 1 al 15 de Noviembre de 1970
La dirección del centro escolar público
Anuario de estadística universitaria 1990
Revista de educación nº 393. July-September 2021
Propuestas didácticas de los jóvenes hispanistas de la Universidad Eötvös Loránd nº 3