Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Don Quijote: Realidad, ficción y elogio de la locura
Vida escolar nº 138
Acti/España nº 20. Actividades para la clase de español
M. Rivera
El vídeo en Matemáticas. Proyecto de la fase de extensión. Curso 1993-1994
¿Cómo elegir? Tu guía de orientación profesional
Unidades adaptadas del área de ciencias sociales (ESO). Alumnos con necesidades educativas especiales
Language Assistants in Spain. Guide 2024-2025
Boletín Informativo INEE N.º 7 enero 2022
Información para tomar decisiones en educación