Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Calanda nº 7. Anexo: quand les artistes peignaient l'histoire de l'Espagne
Revista de educación nº 156
Acabados de construcción. Grado medio
Ciencias de la naturaleza. Secundaria obligatoria 4º curso. Materiales didácticos 1
Boletín Programas Mujer y Deporte MyD (octubre). Nº 45
Nuestro Planeta
Un recorrido por la Expo del agua y el desarrollo sostenible. Propuesta didáctica para educación secundaria. Guía para el alumnado
Actas del Congreso Iberoamericano de las Lenguas en la Educación
Discurso pronunciado por el Ministro de Educación y Ciencia, D. José Luis Villar Palasi, al ser sometido al pleno de las Cortes Españolas el proyecto de Ley de Educación y Financiamiento de la Reforma Educativa, dictaminado por las Comisiones de Educación
Guía para docentes y asesores españoles en Italia 2021