Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Badajoz
Propuesta de materiales para el aula de matemáticas. (Secundaria Obligatoria)
Alba nº 012. Del 15 al 30 de Septiembre de 1964
Revista de educación nº 133
Revista nacional de educación. Junio 1942
La formación del profesorado en España (1837-1914)
Revista de educación nº 374. October-December 2016
La puerta de las lenguas. Comenius y la renovación de la enseñanza de las lenguas
La danza en el Renacimiento
Academia 2010