Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Revista de educación nº 122
El ordenador en Educación Primaria (2º y 3er. Ciclos). Proyecto de la fase de extensión. Curso 1993-1994
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1991-4. Actos Administrativos. Números del 40 al 52 más 1 separata del nº 50
Transatlántica de educación nº 11. Educación y cultura
Materiales para la reforma. Educación Secundaria Obligatoria. Optativas. Los procesos de comunicación
Pedro González
Auxiliares de conversación españoles en Tailandia. Guía 2022-2023
Despertemos
Guía para docentes y asesores españoles en Estados Unidos 2022-2023
Colección de Reales Cédulas del Archivo Histórico Nacional. Catálogo. Tomo I (Año 1366 a 1801)