Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Materiales para la enseñanza multicultural nº 28. Mirando al futuro
Recursos materiales para alumnos con necesidades educativas especiales. Orientaciones. Enero 1991
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1981-2. Actos Administrativos. Números del 14 al 26 más 2 números extraordinarios e índice 1º trimestre
Enlace nº 94. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
Obras de teatro escolar en español
Evaluación de la educación secundaria obligatoria 2000
Revista de educación nº 338. Educación no formal
Boletín de educación educainee nº 8. Utilización de las calificaciones de los estudiantes para evaluar a los directores
El terrorismo en España. Unidad didáctica para Historia de España. 2º de Bachillerato. Cuadernillo para el alumno
XVII Encuentro de profesores de español de Eslovaquia. Actas