Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Les Metiers. Unidad didáctica de francés. 2º ciclo
Catálogo de publicaciones 2020. Novedades. Educación
Mosaico nº 5. Revista de difusión para la promoción y apoyo a la enseñanza del español. El español para fines específicos
Revista de educación nº 391. January-March 2021
Entornos personales de aprendizaje (PLE): aprendizaje conectado en red
La contribución de los medios audiovisuales a la formación del profesorado
Actas del IX seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español a lusohablantes. Registros de la lengua y lenguajes específicos. Sao Paulo, 15 de septiembre de 2001
Sello europeo a la innovación en la enseñanza y aprendizaje de lenguas extranjeras : Premios 1998
Índice de legislación educativa (año 1997). Material de apoyo a la función inspectora
Boletín de educación educainee nº 43. Marco General de evaluación 3º Educación Primaria