Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Infoasesoría nº 163. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Escritura creativa en el aula: una propuesta didáctica para Educación Primaria
El desafío de los ODS en secundaria. Programa Docentes para el desarrollo. Tú formas parte del reto. Materiales didácticos del Proyecto
Vida escolar nº 220. Suplemento
Equipos de instalaciones frigoríficas. Mantenimiento y servicios a la producción. Formación Profesional
El lenguaje de signos. Vocabulario escolar básico
Revista de educación nº 386. Octubre-Diciembre 2019
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1993-1994. Dirección Provincial de Albacete
Espiral nº 16. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria
Informe sobre el estado y situación del sistema educativo. Curso 2002-2003