Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Educamos nombrando. Iniciativas de Organismos de Igualdad y Administraciones Educativas sobre lenguaje y cambio cultural. 2007
Base de Datos del Catálogo Nacional de Cualificaciones Profesionales
Informe 2016 sobre el estado del sistema educativo. Curso 2014-2015
Boletín de novedades nº 24. Noviembre-Diciembre 2019. Ministerio de Educación y Formación Profesional. Ministerio de Cultura y Deporte
La era de los descubrimientos. Guía didáctica del profesorado
Revista de educación nº 333. La autonomía de los centros escolares
Guía de auxiliares de conversación españoles en Bélgica 2015-2016
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Formación Profesional año 2020. Actos Administrativos. Números del 1 al 4
Bachillerato. Currículo del Bachillerato . Ministerio de Educación, Cultura y Deporte
Formación para profesores de español. Promoción de la lengua y cultura españolas. Bélgica y Luxemburgo, curso 2010/2011