Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Enlace nº 110. Boletín de la Consejería de Educación en Polonia
Premios a la Acción Magistral 2016
Infoasesoría nº 184. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Guía de Auxiliares de conversación de lengua francesa marroquíes en España. Curso 2019-2020
Tecla nº 1/2018. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
Geografía. Materiales didácticos. Bachillerato
Guía Paco y Paca Pedaleando y andando al cole, pedaleando y andando a casa
La deficiencia auditiva
Temas clave de la educación. Volumen I. Tipos de ayudas financieras para estudiantes de educación superior en Europa. Tendencias y debates
El Movimiento Educativo. España 1959-1960