Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados

Distrito compartido. Curso académico 1995/96. Limites de admisión. Alumnos de nuevo ingreso. Enseñanzas del sistema universitario público

Vida escolar nº 120

Informe 2015 sobre el estado del sistema educativo. Curso 2013-2014. Anexo: Políticas educativas de las comunidades autónomas

Construyendo salud. 2º año. Promoción del desarrollo personal y social

PIAAC 2023. Programa para la evaluación internacional de las competencias de la población adulta. Informe español

Estudios de postgrado (títulos propios de universidad) curso 90-91

Alba nº 114. Del 1 al 15 de Febrero de 1969

Infoasesoría nº 160. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo

Anuario de estadística universitaria 1988

Objetivos Educativos Europeos y Españoles. Estrategia Educación y Formación 2020. Informe español 2013