Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
O terrorismo en España. Unidade didáctica para Xeografía e Historia. 4º ESO. Caderno para o profesorado
Infoasesoría nº 131. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Revista de educación nº 233-234
Revista de educación nº 342. Violencia de género y relaciones de poder: implicaciones para la educación
Revista de educación nº 166
Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study
Seminario iberoamericano de investigación educativa
Vida escolar nº 153 - 154
Infoasesoría nº 136. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Red digital nº 5. Revista de tecnologías de la información y comunicación educativas