Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1960-3. Resoluciones Administrativas. Números del 53 al 78 e índice 3º trimestre
Tecla nº 1/2025. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
Lengua árabe. Educación infantil 5 años: El Invierno. Libro del alumno
V Encuentro de profesores de español de Eslovaquia. Actas (vol. I)
Radiografía de la brecha de género en la formación STEAM. Un estudio en detalle de la trayectoria educativa de niñas y mujeres en España
Catálogo de publicaciones del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. Novedades 2015. Área de Educación
Instalación de pavimentos de madera. Madera y mueble. Formación profesional
Anaquel nº 20. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal
El vídeo en Educación Primaria (2º y 3er. Ciclos). Proyecto de la fase de extensión. Curso 1993-1994
Materiales para enseñar los estándares nº 5. Las comunidades