Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Aljamía nº 28. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos
El acceso a la universidad desde las enseñanzas medias. Información 1990
Enseñanzas iniciales: Nivel I. Ámbito de Comunicación y Competencia Matemática. Lengua castellana 1. ¿Conoces la prensa?
Academia 2007. Formación permanente transnacional de los profesionales europeos de la orientación
Alba nº 129. Del 15 al 30 de Septiembre de 1969
Integrated Curriculum for Secondary Education. Social Sciences, years 1 and 2
Psicología del niño y de la niña de educación primaria. Aprendizaje y desarrollo del lenguaje
Revista de educación nº 293. Educación, Formación y empleo en el umbral de los noventa
Actividades Agrarias. Técnico en Explotaciones Agrarias Intensivas. Grado Medio
English for Social Purposes and Cooperation B1