Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Inglés. Propuesta Curricular. Nivel E.G.B.
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Cultura año 1999-2. Actos Administrativos. Números del 5 al 12 más 3 números extraordinarios
Actividades marítimo-pesqueras. Monografías profesionales
Becas. Curso 2022-2023
Lenguaje de programación COBOL
Reglamento de las escuelas de formación profesional industrial
Infoasesoría nº 116. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo
El sistema de acceso a la universidad en España: tres estudios para aclarar el debate
Materiales para la enseñanza multicultural nº 30
Ley orgánica de ordenación general del sistema educativo (LOGSE)