Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados

Santiago Ramón y Cajal. Senador del Reino de España

Vida escolar nº 191 - 192

La aventura de aprender. Cómo hacer una masa crítica

Terrorismoaren aurkako azal ikusezina. Balio etikoetarako. Unitate didaktikoa. DBH1

Boletín de Seguridad de la Información nº 5

Ávila. Curso 1998-1999. Guía del estudiante

Cambio social y formación permanente

Tabaquismo y alcoholismo, un problema social : educación para la salud

La ruta pictórica de Luís de Morales

Infoasesoría nº 97. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo