Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Voces Hispanas nº 6
Boletín informativo nº 11. Unidad de Igualdad de Género del MEYFP. Igualdad en cifras MEFP 2023
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1982-3. Actos Administrativos. Números del 27 al 39 e índices 2º y 3º trimestres
Panorama de la Educación. Indicadores de la OCDE 2017. Informe español
Evaluación de la calidad de las universidades. Informe
Aula de español nº 13
La aventura de aprender. Cómo hacer una ópera
Aljamía nº 6. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos
Entrenamiento auditivo
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1965-1. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 25 e índice 1º trimestre