Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados

Evaluación de la enseñanza y el aprendizaje de la lengua inglesa. Educación primaria 1999. Informe final

Infoasesoría nº 169. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo

Revista de educación nº 337. Convergencia europea y universidad

Los C.R.I.E.T.s (Centros Rurales de Innovación Educativa de Teruel)

Directrices para un Plan Nacional de actuación 1983-86 en materia de documentación e información científica y técnica

That's English! Curso oficial de inglés a distancia. Guía do alumnado. Curso 2017-2018

Alba nº 022. Del 15 al 28 de Febrero de 1965

Archives of the royal chancellery of Valladolid

Escuela de Pensamiento Computacional e Inteligencia Artificial 2021/22. De la formación docente al cambio metodológico. Resultados de la investigación

Estadística de la enseñanza en España. Niveles de preescolar, general básica y EEMM 1986/87