Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Boletín de educación educainee. Especial autonomías nº 4. Motivación para aprender matemáticas y PISA 2012: el caso de las Comunidades Autónomas españolas
Enseñanza privada - enseñanza no pública: formas y estatutos en los estados miembros de la comunidad europea
III Jornadas de formación del profesorado de español. Instituto Cervantes de Sofía. 9-10 de septiembre de 2010
Universidad información. Curso 1983-1984
La Educación en España. Bases para una política educativa
Anaquel nº 17. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal
Temas relevantes de la matemática actual: el reto de la enseñanza secundaria
Utilización del ordenador y rendimiento académico entre los estudiantes españoles de 15 años = Computer Use and Academic Achievement in 15-year-old Spanish Students
Tratamientos finales de conservas alimentarias. Industrias alimentarias. Formación profesional
Guía para docentes y asesores españoles en Bélgica 2022-2023