Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Revista de educación nº extraordinario año 2013. Competencias básicas: retórica o realidad
Actas del XXII seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español a lusohablantes. La integración de las TIC en la enseñanza de ELE en Brasil
Revista de Bachillerato. Suplemento del nº 22. Abril - Junio 1982
Alba nº 012. Del 15 al 30 de Septiembre de 1964
EDIF 81. ¿Por qué existe un desequilibrio en la proporción de hombres y mujeres en la docencia?
Temas de exámenes de grado superior de Bachillerato, latín 1959
Centros españoles en Marruecos. Evaluación de la educación primaria 2006. Sexto curso
Puente nº 6. Boletín informativo de la Agregaduría de Educación de la Embajada de España en Rusia
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1977-1. Actos Administrativos. Números del 1 al 13 e índice 1º trimestre
Prevención de drogodependencias en la comunidad escolar