Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados

Prensa escuela: guía didáctica

Tras las huellas de Don Quijote. Actas de la jornada dedicada a Don Quijote de La Mancha. Amberes, Lessius Hogeschool, 9 de diciembre de 2005

Metodología de la lectura y la escritura en el nivel de educación de preescolar

Boletín Informativo INEE Nº. 21 junio 2024

Recurso filosofía. Filosofía. Bachillerato

Actividades Agrarias. Monografías profesionales

Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Marzo 2012

La aventura de aprender. Cómo hacer una asamblea

Química. Materiales didácticos. Bachillerato

Cuadernos México nº 2