Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados

Boletín Informativo INEE Nº. 17 septiembre 2023

Alba nº 045. Del 15 al 31 de Marzo de 1966

Boletín Oficial del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte año 2004. Actos Administrativos. Números del 1 al 4 más 9 números extraordinarios

La aventura de aprender. Cómo hacer un Laboratorio biomaker : Bioimpresión con bacterias

Guía del profesor: panorámica de la literatura en lengua española. Curso 12º

Guía de la universidad 1990

Artes Gráficas. Técnico en Encuadernación y Manipulados de Papel y Cartón. Grado Medio. Formación Profesional

Alumnos con dificultades de aprendizaje en la educación primaria

Las matemáticas sí cuentan: informe Cockcroft

Inglés 1