Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1953-2. Resoluciones Administrativas. Números del 52 al 104 e índice 1º semestre
Resumen Informativo. Enero-Febrero 2017. INCUAL
Memoria sobre el desarrollo del Plan Nacional de I+D en 1989
Tecla nº 3/2021. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
El altavoz nº 7. Boletín electrónico de la Consejería de Educación en El Reino Unido e Irlanda
Coloquios sobre la protección escolar y la ayuda al estudio : (aportaciones doctrinales al tema de la protección del derecho al estudio)
Actividades didácticas de/en español nº 2 - 30 de junio 2012
Centro de Recursos de la Consejería de Educación de la Embajada de España en Beijing
redELE nº 7. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera
Vida escolar nº 141-142