Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Colección legislativa año 1952
Auxiliares de conversación españoles en Bélgica. Guía 2023-2024
Industrias Alimentarias
Imagen Personal
Sección Nobleza del Archivo Histórico Nacional
Víctimes del terrorisme i drets humans. Unitat didàctica per a valors ètics. 4t ESO
Variedades lingüísticas en España
Ley Orgánica de Educación (LOE)
Aljamía nº 2. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos
Materiales curriculares de lengua árabe. Educación infantil: 5 años. Libro del alumno. La primavera y los animales. El cuerpo, la salud y la alimentación. El verano