Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Niños con necesidades especiales. Implicaciones preventivas, sanitarias, educativas, sociales y laborales en Murcia
Segundo Seminario de Enseñanza Superior Científica y Técnica : abril 1960
Reflexión sobre las competencias básicas y su relación con el currículo
PISA 2022. Competencia financiera. Informe español
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1993-1. Actos Administrativos. Números del 1 al 22 más 4 números extraordinarios
Introducción a la lengua y literatura españolas para secciones bilingües de Rusia. Volumen IV. Literatura española desde 1940
Alba nº 022. Del 15 al 28 de Febrero de 1965
Las personas sordas y su realidad social. Un estudio descriptivo
Boletín Informativo Número 34 Junio 2022. Eurydice España - Redie
Plan nacional de evaluación de la calidad de las universidades. Indicadores en la universidad: información y decisiones