Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Colección legislativa. Índices analítico y cronológico años 1961-1970
Revista de educación nº 270
Avanzando hacia una educación inclusiva. La atención al alumnado con necesidades educativas especiales en las CC. AA. a través de la revisión de la normativa
Guía para docentes y asesores españoles en Bulgaria, Hungría y Rumanía
Sistema nacional de cualificaciones y formación profesional = National system for qualifications and vocational education and training
Latín. Ejercicios de traducción. 3º B.U.P.
La aventura de aprender. Cómo hacer un herbario
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1943. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 52 e índice 1º semestre
Cooperación internacional en materia de educación. Relaciones multilaterales. Consejo de Europa. IIE) Relaciones con organismos internacionales multilaterales
XXVIII Premios Francisco Giner de los Ríos a la Mejora de la Calidad Educativa