Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados

Alba nº 048. Del 1 al 15 de Mayo de 1966

Colección de boas prácticas de educación para o desenvolvemento sustentábel Nº3. Conferencia Internacional de Mozos: Coidemos o Planeta CONFINT

Infoasesoría nº 131. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo

Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Abril 2008

Apuntes y recuerdos de la escuela del convento (Volumen I y II)

Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2022. Informe español

Los C.R.I.E.T.s (Centros Rurales de Innovación Educativa de Teruel)

Vida escolar nº 57 - 58

Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Abril 2011

Acción educativa española en el exterior. Estadísticas 2003-2004