Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Desarrollo de la educación para la salud y del consumidor en los centros docentes
Formación profesional a distancia. Expresión y comunicación. Ciclo formativo de grado superior. Educación infantil
Evaluación de actividades de formación
Third conference of the european community on disability and education = Troisieme conference de la communaute europeenne sur handicap et education. Valladolid (España) 10-12/10/1991
Revista de educación nº 123
Revista de educación nº 272. Educación compensatoria
La educación y el proceso autonómico. Volumen VI
Marcos y pruebas de evaluación de PISA 2015. Ciencias, matemáticas, lectura y competencia financiera
El acceso a la universidad desde las enseñanzas medias. Información 1992
El altavoz nº 5. Boletín electrónico de la Consejería de Educación en El Reino Unido e Irlanda