Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Vida escolar nº 28
Mecánica. Materiales didácticos. Bachillerato
Revista de educación nº 348. El valor añadido en educación
Infoboletín de Países Bajos. Boletín de información sobre la enseñanza del español
Plan nacional de evaluación de la calidad de las universidades. Indicadores en la universidad: información y decisiones
Concurso literario en español 2019 "Dale voz a la pluma". Trabajos premiados
Alba nº 084. Del 1 al 15 de Noviembre de 1967
Programa de Alimentación, Nutrición y Gastronomía para Educación Infantil (PANGEI). El gusto es mío
TALIS 2013. Estudio internacional de la enseñanza y el aprendizaje
TALIS 2018. Marco conceptual