Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Infoasesoría nº 124. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo
Revista de educación nº 360. La educación en instituciones penitenciarias. Historia, políticas públicas y buenas prácticas
Espiral nº 14. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria
Infoasesoría nº 162. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Alba nº 127. Del 15 al 30 de Agosto de 1969
PIRLS 2016. Estudio internacional de progreso en comprensión lectora. IEA. Informe español. Versión preliminar
Apoyo psicológico en situaciones de emergencia. Ciclo formativo: Emergencias Sanitarias
Vida escolar nº 3
Becas y ayudas a la investigación
El español como lengua extranjera en Portugal: retos de la enseñanza de lenguas cercanas