Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados

Guía para la formación en centros sobre las competencias básicas

Colección legislativa año 1967

Jornadas 2005. "El protagonismo del profesorado: experiencias de aula y propuestas para su formación"

Declaraciones y pactos internacionales aprobados por la Organización de las Naciones Unidas (ONU)

PISA 2022. Pensamiento Creativo. Informe español

Espiral nº 18. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria

Colección Legislativa año 2017

Revista de educación. Índice 1957-1958

Revista de educación nº 329. La ley de calidad

Tesis doctorales 1989/1990