Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados

Infoasesoría nº 121. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo

Vida escolar nº 11

Tecnología. Secundaria obligatoria 1º ciclo. Materiales didácticos 1

That's English! Programa oficial de inglés a distancia. Curso 2010-2011. Cuaderno de actividades. Nivel Básico II. Módulos 4, 5 y 6

Enlace nº 59. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia

Materiales nº 10. España y la comunidad europea

Catálogo de publicaciones del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. Novedades 2018. Área de Educación

Espiral nº 26. Revista de educación y didáctica del español

Vida escolar nº 24

Guía para auxiliares de conversación de español en la República de Irlanda. Curso 2018-2019