Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Educación física. Secundaria obligatoria 3º curso. Materiales didácticos 2
Tica Tico. Los misterios del agua
Sistemas de comunicación verbal y no verbal. Las tecnologías de la información y la comunicación en la educación secundaria. Lengua castellana y literatura
Spanish sixth form day: Temas de España y América. Las mujeres en España
Escuelas universitarias : nuevos accesos a la universidad
Problemas modernos de Ciencias Naturales. Estudios Monográficos. Perspectivas genéticas
¿Teatro? Sí, gracias. Unidad didáctica
Materiales nº 26. Los recursos de Internet
Cien documentos de archivo. Instituto español Giner de los Ríos de Lisboa
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 20 mayo 2005