Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados

Alba nº 028. Del 15 al 31 de Mayo de 1965

Boletín de novedades nº 45. Mayo-Junio 2023. Ministerio de Educación y Formación Profesional

Asesores españoles en Filipinas. Guía 2026 y 2027.

Revista de educación nº 243

El mundo estudia español. 2018. Traducciones

La educación y el proceso autonómico. Volumen XVI

Aplicaciones educativas con Hot Potatoes. Formación en Red. (2011)

Matemáticas II. Materiales didácticos. Bachillerato

Rapport sur la reforme de l'education en Espagne : document presenté par l'Espagne a là XVIe Conférence Genérale de l'UNESCO

Consejo de Europa. EUDISED. Manual del usuario