Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados

Infoasesoría nº 191. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica y Luxemburgo

Spanish sixth form day: Temas de España y América. 24 de marzo de 2007. La inmigración en España

Estudios y profesiones en España

Vida escolar nº 87

Servicios de restaurante y bar. Grado medio

Para informar(se). Castellano: lengua y literatura. Segundo curso. Profesorado. Secundaria obligatoria

Guía didáctica. Gobierno abierto. Educación Bachillerato. Accesible

X Premio nacional de educación para el desarrollo "Vicente Ferrer"

PISA 2015. Programa para la evaluación internacional de los alumnos. Competencia financiera. Informe español

Guía para auxiliares de conversación españoles en Austria. Curso 2015-2016