Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Squeak en el aula. Formación en red
La aventura de aprender. Cómo hacer barcoding genético
Boletín Informativo INEE Nº. 21 junio 2024
Guía de recursos didácticos. Ciencias de la naturaleza. Educación secundaria obligatoria
Proyectos de compensación educativa en centros de EGB
Acti/España nº 24. Actividades para la clase de español
Formación del profesorado. 2 Informe. Curso 1991-92
Boletín de noticias nº 36
Boletín Oficial del Ministerio de Instrucción Pública y Bellas Artes. Año 1935. Agosto-septiembre. Números del 93 al 118
II Catálogo de buenas prácticas municipales en la prevención del abandono escolar y la prevención y atención del acoso escolar