Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- Ivestigación educativa
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados

Proyectos curriculares. Del currículo a la práctica del aula. Educación Primaria

Boletín de novedades nº 9. Mayo-Junio 2017. Ministerio de Educación, Cultura y Deporte

Guía para auxiliares de conversación de español en el Reino Unido. Curso 2019-2020

Tecla nº 5/2014. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda

Pruebas de la evaluación de 4º curso de educación secundaria obligatoria. Curso 2016-2017

Revista de educación nº 152

Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Madrid. Subdirección Territorial Madrid-Centro

Boletín Informativo INEE Nº. 27 julio 2025

Enlace nº 80. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia

Catálogo de publicaciones del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. Novedades 2016. Área de Educación