Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Revista de educación nº 74
Becas de formación de profesorado y personal investigador en España y el extranjero
Tecnología. Secundaria obligatoria 4º curso. Materiales didácticos 1
Cooperación internacional en materia de educación. Relaciones multilaterales. Profesores bilingües visitantes en Estados Unidos y Canadá
Alba nº 099. Del 15 al 30 de Junio de 1968
Actas de las II Jornadas de Estudios Románicos. Nuevas teorías, modelos y su aplicación en lingüística, literatura, traductología y didáctica en los últimos 20 años. Bratislava 2011
Catálogo de ofertas formativas de grado C del Sistema de Formación Profesional
Boletín de noticias nº 55
Modelo europeo de gestión de calidad. Guía para la autoevaluación
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1980-1. Actos Administrativos. Números del 1 al 13 más 1 número extraordinario