Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Boletín informativo nº 11 Navidad 2018. Eurydice España - rediE
Guía para los estudios de módulos profesionales. En la modalidad de enseñanza a distancia
Anuario brasileño de estudios hispánicos III
Informe sobre el estado y situación del sistema educativo. Curso 2006-2007
Alba nº 099. Del 15 al 30 de Junio de 1968
Lengua extranjera II: inglés. Materiales didácticos. Bachillerato
Panorama de la Educación 2018. Indicadores de la OCDE. Informe español
Revista de educación nº 397. Julio-Septiembre 2022
Vida escolar Nº 112
Guía de la universidad 1993