Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Instalación y Mantenimiento
El terrorismo en España. Unidad didáctica para Historia de España. 2º de Bachillerato. Cuadernillo para el alumno
Cooperación internacional en materia de educación. Relaciones multilaterales. Auxiliares de conversación en países europeos
Presupuestos de los organismos autónomos del Ministerio de Educación y Ciencia para el año 1980
Seminario Internacional de Modelos Matemáticos aplicados a la Educación
Sanidad. Monografías profesionales
IV Encuentro de profesores de español de Eslovaquia Actas
Becas y ayudas a la investigación
IEA Compass Briefs in Education Series. Nº 24. Utilización de los datos de proceso en evaluaciones a gran escala
Revista nacional de educación nº 57