Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Teacher Snippets. Cómo ayudar al alumnado a desarrollar la comprensión lectora
Infoboletín nº 66. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Calificaciones, por áreas o asignaturas en EGB, FP y BUP-COU. Curso 1993-94
Boletín de educación educainee nº 27. Análisis desagregado de los resultados de España en PISA
Salud ambiental. Grado superior
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1958-3. Resoluciones Administrativas. Números del 53 al 78
Folleto Spaans Leren
Cien documentos de archivo. Instituto español Giner de los Ríos de Lisboa
Vida escolar Nº 96
Memoria de actividades. Consejo de Universidades. 1994-1995