Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Atlas de Joan Martines
Enseñanzas mínimas. Bachillerato
Alba nº 122. Del 1 al 15 de Junio de 1969
Programa de construcciones escolares 1981. Extremadura
Revista de educación nº 348. El valor añadido en educación
Mecánica. Materiales didácticos. Bachillerato
Revista de educación nº 281. Historia de la infancia y de la juventud
Convenciones, recomendaciones y declaraciones de la UNESCO. Madrid, 1981
Infoboletín de Países Bajos nº 12. Boletín de información sobre la enseñanza del español
Pirineos nº 10. Revista de la Consejería de Educación en Andorra