Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Consideraciones de validez prioritaria para la evaluación formativa y de rendición de cuentas
The Tasks of the Critical Scholar/Activist in Education: the Contribution of José Gimeno Sacristán
Actividad física y prevalencia de patologías en la población española
Materiales para la reforma. Educación secundaria obligatoria. Materias optativas y temas transversales (Cajas rojas)
Estudios de postgrado (títulos propios de universidad) curso 90-91
Las necesidades educativas especiales del niño con deficiencia motora. Gráficos
Rectas y Cónicas
Boletín Informativo INEE Nº.13 enero 2023
Tecla nº 6/2014. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
Unidad didáctica: Nuestro centro escolar