Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
La formación profesional ante las perspectivas de la nueva ley de educación
PISA in Focus 121. ¿Qué lecciones podemos aprender de la prueba de fluidez lectora de PISA?
Evaluación general de diagnóstico 2009. Educación primaria. Cuarto curso. Informe de resultados
English by radio. Inglés nivel I. F.M.
Memoria de actividades de I+D+I 2000. Comisión Interministerial de Ciencia y Tecnología
Vida escolar nº 225 - 226
National system of education indicators (synthesis) 2000
El español. Estudiar en universidades de España. Acción educativa española en Marruecos
Investigaciones en curso pertenecientes al Plan Nacional 1978 (VIII) de la Red INCIE-ICEs
Primer escalafón del magisterio nacional primario. Maestros, 1946. Folleto 4 (fascículo 1)