Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Guía de auxiliares de conversación en Bélgica 2014 - 2015
El río vivido. Propuesta didáctica de educación ambiental. Materiales de apoyo. Secundaria obligatoria
Anaquel nº 16. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal
La educación y el proceso autonómico. Volumen XVI
Lanbide orientazorako fitxak vol. 3
La filosofía contemporánea desde una perspectiva no androcéntrica
That's English! Básico A2.1
España. El desarrollo de la educación 1977-78 y 1978-79. Informe a la 37 reunión de la Conferencia Internacional de a Educación. Ginebra, julio 1979 = Spagne. Developpment de l`education en 1977-78 et 1978-79. Rapport pour la 37 Réunion de la Conference I
Informe 2024 sobre el estado del sistema educativo. Curso 2022-2023
Infoasesoría nº 171. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo