Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Teruel
Boletín de educación educainee nº 24. PISA: Programa para la Evaluación Internacional de los Alumnos. La autonomía y la rendición de cuentas
Alba nº 011. Del 1 al 15 de Septiembre de 1964
La dirección del centro escolar público
La enseñanza del español en el Reino Unido. Una tendencia al alza
Revista de educación nº 301. Europa y la educación
Gestión de la pequeña y mediana empresa. Contabilidad 1
Cuadernos de Italia y Grecia nº 6. Programas de promoción y apoyo a las enseñanzas de español lengua extranjera
El tren de la salud nº 3. Revista para la promoción de la salud. Comedores escolares
Alba nº 092. Del 1 al 15 de Marzo de 1968