Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Guía de servicios culturales 1999
La convivencia en los centros escolares como factor de calidad. Construir la convivencia
redELE nº 2. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera
XXV años de la Comisión Nacional Española de Cooperación con la Unesco
Las actividades extraescolares en los centros educativos
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Abril 2007
Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Informes sobre la educación en España. Volumen I
Estándares en e-learning y diseño educativo
Boletín de noticias nº 46