Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
A quantitative SWOT analysis for Spanish education
Ciencia y científicos españoles
El terrorismo en España. Unidad didáctica para Historia de España. 2º de Bachillerato. Cuadernillo para el profesorado
Alba nº 158. Del 1 al 15 de Diciembre de 1970
TIMSS 2015. Marcos de la evaluación
XI Jornada pedagógica para profesores de español. Bruselas 2 de abril de 2011
Boletín de educación educainee nº 18. Nuevos estudios a partir de la información de PIAAC
Píldoras en español. Canciones y poesías para que tu español mejore
Diseño curricular para la elaboración de programas de desarrollo individual. Área de socialización. Educación especial. Documento nº 2 (5ª edición)
Boletín informativo nº 11 Navidad 2018. Eurydice España - rediE