Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Premios Marta Mata 2010. A la calidad de los centros educativos
XI Encuentro de profesores de español de Eslovaquia. Actas
Boletín informativo nº 51. Abril 2025. Eurydice España - rediE
Cuadernos de Italia nº 1. Español en la escuela media en Italia
Primer escalafón del magisterio nacional primario. Maestros, 1946. Folleto 2
Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2012. Informe español
Historia de la inspección de primera enseñanza en España
Infoasesoría nº 183. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Censo de grupos que realizan investigación en toxicología en España. Actualización (1988)
Educación de mujeres y niñas en Iberoamérica / I Jornadas de Cooperación Educativa sobre Género y Educación, 10-14 de julio de 2006, Antigua (Guatemala)