Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados

Articles de la Loi général de l'éducation et du financement de la réforme : approuvés par la Comission D'Education du Parlament (Cortes) Espagnol

Materiales para enseñar los estándares nº 3. Las conexiones con otras disciplinas

Boletín Oficial del Ministerio de Instrucción Pública y Bellas Artes. Año 1933. Primer semestre. Números del 1 al 76

Títulos de formación profesional del sistema educativo

Revista de educación nº 33-34

Memoria de actividades. Consejo de Universidades. 2000-2001

Revista de educación nº 375. January-March 2017

Infoboletín de Países Bajos nº 3. Boletín de información sobre la enseñanza del español

Bibliotecas escolares. Premios 2009

Guía para docentes y asesores españoles en Alemania 2017