Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
Revista de educación nº 273
Informe Nacional de Educación 1996. (español/inglés) = Education National Report 1996. (english/Spanish)
Enseñanzas Iniciales. Nivel II. Ámbito de Ciencia, Tecnología y Sociedad en el Mundo Actual. Unidad 3. Una tarde entre libros
Teacher Snippets. Cómo ayudar a los estudiantes a comprender los textos digitales
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 28 octubre 2005
Boletín de educación educainee nº 44. Efectos de los compañeros de clase en el rendimiento académico
Boletín informativo nº 45 Abril 2024. Eurydice España - rediE
Alumnos con dificultades de aprendizaje en la educación primaria
El cómic como manifestación cultural y recurso didáctico
Revista de educación nº 193