Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
La aventura de aprender. Cómo hacer un laboratorio electrosonoro
Educación primaria 2007. Evaluación general del sistema educativo
An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom
Igualdad y violencia contra las mujeres en la adolescencia en España. El papel de la escuela
PISA 2018. Ítems liberados
Área de Educación Artística. Curso de actualización científica y didáctica. Educación primaria
Pautas bibliotecarias
La alfabetizacion de adultos
Enlace nº 59. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
Vida escolar nº 29