Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
Pla Provincial de Formació del Professorat. Curs 1992-1993. Direcció Provincial de Balears
Cuadernos de Roma. Reedición digital. Volumen I: Leer. Español lengua extranjera
Aula de español nº 10
El espíritu emprendedor. Motor de futuro. Guía del profesor
Materiales quinto centenario nº 9. Así fue 1992
Los hábitos lectores de los adolescentes españoles
Plan de formación para profesores de español. Promoción de la lengua y cultura españolas. 2016-2017
Recurso Palladium. Cultura y lenguas clásicas. ESO y bachillerato
IEA Compass. Briefs in Education 14. Explorar la coherencia entre las calificaciones suecas y TIMSS 2015
Lengua extranjera: inglés. Secundaria obligatoria 4º curso. Materiales didácticos 1