Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
Infoasesoría nº 193. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica y Luxemburgo
Aprendizaje para la sostenibilidad en Europa: Creando competencias y apoyo a docentes y centros educativos
Libro blanco de la lengua de signos española en el sistema educativo
¿Qué tendría la manzana de Eva? Propuesta didáctica en educación para el desarrollo sobre género. Colegio Ntra. Señora de Fátima
Alba nº 114. Del 1 al 15 de Febrero de 1969
El SIDA. Material didáctico
Estadísticas de la educación en España. 2002-2003
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Diciembre 2008
Vida escolar nº 206
Plan de refuerzo, orientación y apoyo (PROA 2005)