Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
Yo te diré... nº 1. Revista digital de la Asesoría de Educación en Manila
Espiral nº 12. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria
Anaquel nº 29. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal
El debate europeo sobre la calidad de la Educación Infantil
Licenciado en Ciencias del mar
Arriba el telón: enseñar Teatro y enseñar desde el teatro. Propuestas didácticas para trabajar en clase de español
La universidad en España : (datos y cifras)
Explotaciones agrícolas intensivas. Grado medio
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1962-4. Resoluciones Administrativas. Números del 79 al 105 e índice 4º trimestre
Boletín informativo nº 27 Abril 2021. Eurydice España - rediE