Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados

IEA Compass Briefs in Education. Nº 26

La aventura de aprender. Cómo hacer un festival

Participación educativa nº 0. Revista cuatrimestral del Consejo Escolar de Estado. La participación de la comunidad educativa en el debate de la LOE

Vida escolar nº 65

Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 10 febrero 2006

Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Salamanca

Asesoramiento a familias de niños y niñas sordos. Orientaciones y pautas de actuación. Documento y vídeo

Entrenamiento auditivo

Poema de Mío Cid. Facsímil de la edición paleográfica por don Ramón Menéndez Pidal

Literatura española y universal. Materiales didácticos. Bachillerato