Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados

Guía del tutor. Programa de Auxiliares de Conversación en España 2018/19

Guía del auxiliar. Auxiliares de Conversación en España | 2023-2024

Voces Hispanas nº 8

Alba nº 005. Del 1 al 15 de Junio de 1964

Revista de educación nº 353. Identidad y educación

Tinta China didáctica nº 1

Policy Brief 17. PIRLS para docentes: hacer los resultados de PIRLS más útiles para profesionales

PISA in Focus 82. ¿Cómo se comparan el rendimiento y el bienestar del alumnado de origen inmigrante entre países?

Cuaderno de orientación F.P. I

Alba nº 077. Del 15 al 31 de Julio de 1967