Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados

Energías renovables y medio ambiente. Optativas

Vida escolar nº 167

Los medios de comunicación social en la doctrina de la Iglesia

Estudiar español en Bulgaria

Boletín de educación educaINEE nº 72. ¿Influye la despoblación sobre el rendimiento académico? Datos de PISA 2018

Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Marzo 2009

Acti/España nº 3. Revista de auxiliares de conversación de español. Actividades para la clase de español

Investigaciones en curso pertenecientes al Plan Nacional 1977 ( VII ) de la red INCIE-ICEs

Datos y cifras de la enseñanza en España 1973

Temas clave de la educación. Volumen I. Tipos de ayudas financieras para estudiantes de educación superior en Europa. Tendencias y debates