Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
La Inspección de Educación en España. Hasta aquí hemos llegado
B. D. G.
Escalafón de catedráticos numerarios de universidad. 1948
Guía para docentes y asesores españoles en Australia, Filipinas y Nueva Zelanda 2020
Calificaciones, por áreas o asignaturas en EGB, FP y BUP-COU. Curso 1995-96
Premios Sant Jordi 2008
Infoboletín nº 35. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Estadística de la enseñanza en España 1996/97. Infantil/preescolar, primaria/EGB, secundaria y FP, EE Artísticas e idiomas y E. Adultos
Anuario brasileño de estudios hispánicos XIV
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1991-1992 (Burgos)