Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
 
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
 - Primer escalafón del magisterio nacional primario. Maestros, 1946. Folleto 2
 - Pruebas de la evaluación de 4º curso de educación secundaria obligatoria. Curso 2016-2017
 - Adquisición de la lectura en el niño sordo
 - Revista de educación nº 182
 - Enlace nº 67. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
 - redELE nº 19. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera
 - Participación educativa nº 8. Revista cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado. La lectura, prioridad educativa: todos hacemos lectores
 - Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2007. Informe español
 - Caperucita Roja. Comunicación aumentativa / alternativa (spc)
 - La medicina en la pintura



