Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
Modelo de evaluación para la educación infantil
Infoboletín de Países Bajos nº 14. Boletín de información sobre la enseñanza del español
Educación física. Secundaria obligatoria 4º curso. Materiales didácticos 1
Language Assistants in Spain. Guide 2024-2025
Análisis del radiocarbono en Mallorca
Revista de educación nº 202
Cuadernos de Roma. Reedición digital. Volumen II: Escribir. Español lengua extranjera
Textil, confección y piel. Monografías profesionales
Boletín de novedades nº 5. Septiembre-Octubre 2016. Ministerio de Educación, Cultura y Deporte
Matemáticas. Educación primaria. 1er. ciclo